رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530208

طغیان دروازه‌بان پرسپولیس با فسخ توافق مالی!

ساعت24-دروازه بان کروات پرسپولیس توافق مالی خود با باشگاه را برای دریافت مطالبات خود را قبول نکرد و خواهان دریافت طلب فصل جاری خود شد.

laquo;بوژیدار رادوشوویچ» دروازه بان کُروات پرسپولیس که در تمرینات گروهی پیش فصل پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود دیرتر از بقیه بازیکنان حاضر شد خواهان دریافت پول قرارداد امسال با سرخ‌ها شد.

رادو که با توافق کتبی خود حاضر شد در تمرینات پرسپولیس شرکت کند تاکنون فرصت بازی کردن در چارچوب دروازه این تیم را پیدا نکرده است تا از شرایط فنی‌اش همچون وضعیت مالی ناراضی باشد.

باشگاه پرسپولیس برای اینکه رادو در ابتدای فصل به تهران بازگردد و در تمرینات حاضر شود توافقی را با وی به امضا رساند که طبق آن مبلغ ۶۱ هزار دلار بابت طلب فصل گذشته خود در ۲۹ آذرماه گذشته دریافت کند. مبلغی که در موعد مقرر به وی داده شد تا رادو تنها بابت فصل جاری از سرخپوشان مطالباتی داشته باشد.

در این توافق اعلام شد که طلب فصل جاری رادو هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به وی داده خواهد شد تا او نیز همچون سایر بازیکنان پرسپولیس پول گرفته باشد.

دروازه بان کروات پرسپولیس که تنها بازیکن خارجی سرخ‌ها محسوب می‌شود حالا در نامه جدید خود خواهان دریافت طلبش زودتر از موعد مقرر شده و توافق قبلی با این باشگاه را قبول ندارد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس طلب رادو را در ۱۵ روز آینده پرداخت نکند این بازیکن قصد دارد با فسخ یکطرفه قرارداد خود پرونده‌اش را به فیفا فرستاده و شکایت جدیدی را برای سرخ‌ها بابت بدهکاری ایجاد کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها