رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530241

فرشید باقری از استقلال جدا میشود؟

ساعت24-هافبک تیم فوتبال استقلال قرار است پس از مذاکرات لازم با این باشگاه، به احتمال زیاد از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود.

فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال هفته گذشته به دلیل بی‌انضباطی در تمرینات تیم فوتبال استقلال، توسط محمود فکری کنار گذاشته شد و در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

باقری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر یک بار دیگر به دلیل انتشار مطلبی در فضای مجازی به کمیته انضباطی باشگاه اظهار شده بود و این بازیکن تا اینجای کار یکی از سابقه‌داران رفتن به کمیته انضباطی استقلال به شمار می‌آید.

فرشید باقری قرار است به باشگاه استقلال برود و مذاکرات لازم را با این باشگاه انجام دهد. مساله‌ای که مشخص است، باقری تنها برای موارد انضباطی به باشگاه استقلال نخواهد رفت و قرار است در خصوص خروج او از باشگاه هم صحبت‌هایی انجام شود. همانطور که فرشید باقری چندی پیش تمایل خود را به جدایی از باشگاه استقلال اعلام کرده بود، قرار است باشگاه استقلال در این خصوص با باقری اتمام حجت کند.

همچنین محمود فکری نیز دیگر تمایلی برای حضور باقری در جمع آبی‌پوشان ندارد. فکری به باشگاه اعلام کرده است این بازیکن دیگر در لیست استقلال جایی ندارد و او می‌تواند به هر تیم دیگری برود.

با توجه به اینکه فکری نیز علاقه‌ای به حضور باقری ندارد و همچنین خود فرشید باقری تمایل خود را برای جدا شدن از استقلال نشان داده، به نظر می‌رسد این بازیکن در نیم فصل در تیم دیگری توپ خواهد زد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها