رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530292

یادداشت سردار جلالی درباره دولت ترامپ

ساعت24- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان‌ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان‌ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

سردار غلامرضا جلالی در یادداشتی نوشت: تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می تواند «تیغ در کف زنگی مست» باشد به چه میزان توان دفاعی حیاتی و ناموسی است.

دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی 4 دهه گذشته بیشترین تحریمها و سخت گیری ها نسبت به آن صورت گرفته است. اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است. قدرت هوشمند موشکی و پهپادی امروز ایران، ثمره تحریم های سنگین آمریکایی هاست.

آنچه مهم است آن است که این توانمندی ها جزو مسائل ناموسی انقلاب و ایران اسلامی محسوب می شوند. ما برای دفاع از مردمانمان در برابر یاغی هایی همچون ترامپ قطعا منتظر چراغ سبز پایتختهای اروپایی نخواهیم بود.

خوشبختانه امروز هم حتی کسی به ذهنش خطور نمی کند که این قدرت ملی را روی میز مذاکره با دشمن قرار دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها