رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530297

چراغ سبز پرسپولیس برای بازگشت ترابی

ساعت24- در روزهای اخیر در مورد بازگشت مهدی ترابی به فوتبال ایران صحبت هایی مطرح شده است اما هنوز هیچ چیز قطعیت ندارد.

رسانه های قطری با اعلام این خبر که باشگاه العربی قصد دارد به صورت قرضی یوسف المساکنی را جذب کنند تاکید داشتند که مهدی ترابی در لیست مازاد این باشگاه قطری قرار خواهد گرفت.

مهدی ترابی بعد از آن جدایی حاشیه سازش از پرسپولیس درحالی راهی تیم العربی قطر شد که نتوانست در این مدت خودش را ثابت کند و با مصدومیت هایی هم که برایش رخ داد باعث شد تا مسئولان باشگاه قطری نسبت به خرید این بازیکن ایرانی مایوس شوند.

چراغ سبز پرسپولیس برای بازگشت ترابی

جذب یک مهاجم جدید در این باشگاه حکایت از این دارد که آنها روی مهدی ترابی برای ادامه همکاری نظری ندارند.

با توجه به این شرایط صحبت هایی در خصوص بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده است و پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس نامه اولیه را برای جذب دوباره این بازیکن به العربی ارسال کرده و خواستار مشخص شدن شرایط پول رضایتنامه ترابی شده اند و این باشگاه قطری هم پاسخ اولیه را به همتایان خود در ایران داده اند. در واقع گام اول برای مذاکره از سوی پرسپولیس برداشته شده اما هنوز باشگاه العربی مبلغ رضایتنامه این بازیکن را اعلام نکرده است.

اما مسئله ای که ظاهرا هنوز باعث شده تا ترابی تصمیم نهایی خود را نگیرد این است که ظاهرا برخی به او گفته اند در صورت بازگشت به لیگ ایران تیم ملی را از دست می دهد و یا حتی شاید نیمکت نشین شود و همین موضوع عجیب باعث تردید این بازیکن برای تصمیم گیری شده. این درحالی است که تیم پرسپولیس این روزها به شدت به دنبال مهاجمی مانند ترابی است.

هر چند شواهد نشان می دهد خود ترابی هم بی میل نیست دوباره به تیم سابق بازگردد اما باید دید موانع برای بازگشت او به جمع شاگردان یحیی گل محمدی فراهم می شود یا خیر. مسئله این است که تا امروز خبری هم مبنی بر اینکه باشگاه دیگری در قطر به دنبال جذب این بازیکن باشد نبوده و بعید است ترابی بتواند در لیگ ستارگان به کارش ادامه دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها