رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531107

استقلال به دنبال حفظ صدر

ساعت 24 - هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ بازی دیگر پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین این بازی‌ها استقلال به مصاف تیم سایپا می‌رود. استقلال با پیروزی در این بازی می‌تواند روند صدرنشینی خود را حفظ کند.

dir="RTL">استقلال - سایپا ساعت ۱۶:۴۵ (ورزشگاه آزادی)

آبی‌پوشان پایتخت که در این مدت روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند، در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در جایگاه اول جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. محمود فکری در این مدت توانسته نتایج خوبی کسب کند و نسبت به مربیان سابق استقلال در ۳ فصل گذشته، لیگ را خوب شروع کرده است. فکری با کسب این پیروزی می‌تواند شرایط خیلی بهتری را برای خود رقم بزند و حتی به لحاظ آماری در ۱۲ بازی اول لیگ، از استراماچونی، سرمربی اسبق آبی‌ها در فصل گذشته پیشی بگیرد. استقلال در این بازی احمد موسوی را در اختیار ندارد و آرش رضاوند نیز یکی دیگر از بازیکنان آسیب دیده این دیدار است که البته وضعیت بهتری نسبت به موسوی دارد اما ممکن است فکری با توجه به شرایط رضاوند روی این بازیکن ریسک نکند.در مقابل تیم سایپا، تا اینجای کار عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته است و با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. همانطور که ابراهیم صادقی سرمربی سایپا اذعان داشته است، جوان‌گرایی و بازیکن‌سازی همیشه مد نظر تیم سایپا بوده است و به دنبال این است تا تیمش بازی‌های زیبایی به نمایش بگذارد. نارنجی‌پوشان در بازی‌های سابق خود مقابل استقلال نشان داده‌اند همیشه انگیزه و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این مساله می‌تواند کار محمود فکری و شاگردانش را سخت کند.

استقلال و سایپا تا به حال ۵۱ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۳ بار استقلال موفق به پیروزی شده است نارنجی‌پوشان ۱۸ بار پیروزی میدان بوده‌اند و ۱۸ بار تقابل این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و باید دید تقابل تفکرات صادقی و فکری به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد.

گل‌گهر سیرجان - تراکتور ساعت ۱۵:۰۰ (ورزشگاه امام‌علی سیرجان)

شاگردان امیرقلعه‌نویی که اول فصل روزهای اوجی را پشت‌سر گذاشته بودند، در هفته‌های اخیر کم فروغ ظاهر شدند و ۳ هفته است طعم پیروزی را نچشیده‌اند. گل‌گهر سیرجان تا اینجای کار با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم جای دارد و برای تجدید روزهای خوب خود، تقابل با تراکتور می‌تواند فرصت خوبی را برای این تیم رقم بزند. در مقابل تراکتور که هفته گذشته در خانه خود متحمل شکستی غیرمنتظره مقابل استقلال شد، در خانه گل‌گهر این امید را دارد تا بتواند با کسب امتیاز شرایط خود را بهتر کند.شاگردان مسعود شجاعی با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و تنها یک امتیاز با گل‌گهر رده هشتمی اختلاف دارند. کسب پیروزی برای هر یک از دو تیم می‌تواند شرایط را به کلی تغییر دهد و از دیگر رقبا متمایز سازد و به نوعی می‌توان این بازی را برای دو تیم ۶ امتیازی تلقی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها