رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531689

فردا قطعی برق در تهران نداریم

ساعت24- سخنگوی صنعت برق گفت: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تامین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: برای فردا جداول خاموشی های احتمالی برای هیچ نقطه ای از کشور اعلام نخواهد شد.

وی افزود: پیش بینی ها حاکی از این است که فردا با افزایش نسبی دمای هوای کشور مواجه ایم و احتمال گشایش در بحث سوخت نیروگاهی داریم.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: امروز با مدیریت بخش انرژی صنایع و همکاری مردم، ۱۵۰۰ مگاوات پیک روزانه مصرف برق از روز گذشته کمتر بود و امروز تا این لحظه، روز را بدون خاموشی پشت سر گذاشته ایم؛ در واقع با تلاش های صورت گرفته، هیچ کدام از قطعی های پیش بینی شده در قالب جداول خاموشی های احتمالی، از صبح امروز تاکنون اعمال نشده است.

وی ادامه داد: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تأمین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند و اگر امشب شاهد مدیریت مصرف توسط مردم باشیم، خاموشی نخواهیم داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها