رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531863

فوری: درگذشت مهرداد میناوند / فوت میناوند تایید شد

ساعت 24-درگذشت مهرداد میناوند تایید شد. پیشکسوت فوتبال ایران که مدتی بود به علت کرونا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

مهرداد میناوند
مهرداد میناوند که اخیراً به دلیل ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و به دلیل 80٪ عفونت ریه ، سریعاً به مراقبت های ویژه رفت تا باعث نگرانی طرفداران و علاقه مندان به خود شود.

دو روز پس از بستری شدن وی ، تیم پزشکی مجبور شدند او را تحت بیهوشی عمیق بخوابانند تا از او محافظت کنند و سپس با شستن ریه ها و انجام اقدامات تهاجمی سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابی کنند. روز جمعه ، سطح اکسیژن خون میناوند از 80٪ فراتر رفت تا او را امیدوار کند ، اما متأسفانه ، میناوند نتوانست در برابر کرونا مقاومت کند.

حتی گفته شد که قرار بود با بهبودی ، بیهوشی مصنوعی از بین برود و به تدریج به حالت عادی برگردد ، اما ناگهان سطح اکسیژن خون او دوباره کاهش یافت.

ساعاتی پیش اخباری منفی از بیمارستان لاله در خصوص او به گوش رسید و پیگیری ها نشان داد که حال مهرداد میناوند رو به وخامت است. این وخامت ادامه یافت و عملیات پزشکان برای نجات میناوند نیز به جایی نرسید تا در کمال ناباوری و با نهایت تاسف، خبر درگذشت مهرداد میناوند این پیشکسوت فوتبال ایران از اتاق آی سی یو مخابره شود.

دکتر لطفی ، پزشک میناوند در مورد این حادثه تلخ گفت: متاسفانه ، آمبولی ریوی ناگهان وضعیت این ملی پوش سابق را بحرانی کرد و او به دلیل بیماری کرونا ما را ترک کرد.

معجزه‌ای که منتظرش بودیم رخ نداد خداحافظ رفیق

لحظات خاطره انگیز مهرداد میناوند در دوران فوتبالی خود

واکنش علی دایی به خبر درگذشت میناوند:

فوت میناوند

میناوند در سال 1975 متولد شد و بین سالهای 1996 تا 2003 75 بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را به تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران در سال 1995 از روی یک پاس به پرسپولیس آمد و در طول 3 سال حضورش 89 بار به پرسپولیس آمده است. با پیراهن تیم و در 3 سال حضورش 89 بار با پیراهن تیم به پرسپولیس آمده است. وی سپس به استورم گراتس اتریش نقل مکان کرد و طی سه سال 67 بازی برای تیم انجام داد.

میناوند سپس در تیم های شارلوا ، بلژیک و الشباب در امارات متحده عربی بازی کرد و در سال 2003 دوباره به پرسپولیس بازگشت. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشید ، سپس این مدافع چپ دست تنها برای سپاهان باقی مانده است 9 سال ، پس این مدافع چپ. او قدم در راه سپاهان و در جاده احدال گذاشت ، اما درگذشت

در سالهای اخیر ، مهرداد میناوند وارد حرفه اجرا شده و با نماینده باشگاه پرسپولیس ، میکد وارن همکاری کرده است.

ساعت 24 ، فوت مهرداد میناوند را به خانواده وی و اهالی فوتبال و طرفدرارن تسلیت می گوید.

دکتر لطفی: اوضاع میناوند تا امشب ثابت بود

دکتر لطفی ، پزشک میناوند در مورد این حادثه تلخ گفت: "تا امشب ، حوالی ساعت 6 صبح ، میناوند در یک وضعیت پایدار به سر می برد و اکسیژن خون وی بیش از 90 و کبد و کلیه ها و جریان خون او بود و بدن او پایدار بود و ما نسبت به آن وضعیت خوش بین بودیم. متاسفانه ، آمبولی ریوی ناگهان وضعیت این شخصیت ملی را بحرانی کرد و او به دلیل بیماری کرونا ما را ترک کرد.


مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران ساعاتی پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا ، از بیمارستان لاله تهران فوت کرد.

آخرین تصویر میناوند در بیمارستان و عکس پطشک با او که واکنشهای منفی برای این رفتار پرشک به همراه داشت

میناوند در بیمارستان

اخبار پیشین:
میناوند از خواب مصنوعی بیدار می شود

این در حالی است که پزشک معالج ، اعلام کرده بود که تیم پزشکی در تلاشند تا وی را از خواب مصنوعی خارج کنند.

سیدمحمدرضا هاشمیان روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفته بود: "تا به امروز ، ما اقدامات زیادی را برای درمان" مهرداد میناوند "و" علی انصاریان "انجام داده ایم و وضعیت میناوند در حال بهبود است. من چند ساعت از او مراقبت کردم. و وضعیت او تقریباً پایدار است. یکی از مهمترین کارهایی که می توانیم در چند روز آینده انجام دهیم این است که آن را از خواب مصنوعی بیدار کنیم. ما قصد داریم این کار را انجام دهیم. میناوند نسبت به روزهای اول شرایط بسیار پایداری دارد.

هاشمیان همچنین در مورد وضعیت بالینی و روند درمان مدافع سابق سرخ ها گفت: ریه های علی انصاریان در تاج قرار دارد و ما به دنبال درمان وی با استفاده از تنفس مصنوعی و داروها هستیم.

وی در مورد انتشار پیامی در جریان بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران به ایرنا گفت: "این یک پیام شخصی بود و هیچ ارتباطی با کار من نداشت".

خوانندگی مهرداد میناوند در جشن قهرمانی پرسپولیس (ویدیو اختصاصی)

سوابق

مهرداد میناوند (متولد 30 دسامبر 1975 - درگذشت 29 فوریه 2016) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. او در باشگاه های مختلفی از جمله پرسپولیس ، استورم گراتس ، الشباب و سپاهان بازی کرده است. وی در سال 1997 با پرسپولیس لیگ ایران را فتح کرد و با استروم گراتس 1 قهرمانی در لیگ اتریش ، 1 قهرمانی در جام اتریش ، 2 قهرمانی در سوپرجام اتریش و 2 سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. او در لیگ قهرمانان 10 بازی انجام داد.

وی در تاریخ 30 دسامبر 1975 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. او از کودکی عاشق فوتبال بود و وقتی در سن 20 سالگی به تیم ملی فوتبال ایران پیوست ، همه کارشناسان معتقد بودند او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی خواهد ماند.

او در باشگاه های مختلفی از جمله پرسپولیس ، استورم گراتس ، الشباب و سپاهان بازی کرده است. با پرسپولیس در سال 1997 قهرمان لیگ ایران شد و با استروم گراست دو بار و 2 سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان لیگ اتریش شد. او در لیگ قهرمانان 10 بازی انجام داد. این بازیکن 26 ساله در 75 مسابقه داخلی حضور داشته و بیش از 30 بازی به عنوان اولین بازیکن آسیا در لیگ اروپا انجام داده است. او چندین بار مقابل تیم های بزرگ اروپایی مانند منچستر یونایتد ، رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، والنسیا ، لیورپول ، آرسنال ، بارسلونا و سایر تیم های بزرگ اروپایی بازی کرده است و چندین بار نیز مقابل زیدان و بکهام بازی کرده است. سالها زندگی در اروپا تجربه فوق العاده ای را برای وی رقم زده است.

عروسی مهرداد میناوند در اتریش
میناوند: همسرم ایرانی است اما او در اتریش زندگی می کرد ، ما با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و نتیجه این ازدواج پسری به نام (آریا) است که مانند پدر چپ دست خود ، میناوند در خیریه ها حضور فعالی دارد.
داستان تصادف و لندکروزر سقوط کرده
وی در ماه اکتبر 94 تصادف جدی داشت: "ما یک تصادف ناشیانه داشتیم و خوشبختانه مشکلی نداشتیم." لندکروزر که در آن بودیم سقوط کرد ، اما من و دوستانم در سلامت بودیم.
ما برای افتتاح یک موسسه خیریه به رشت رفته بودیم و از آنجا می خواستیم به نوشهر برویم و سپس به بابل به حرم خدابیامرز هادی برویم که متأسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی و رانندگی ماشین را ترک کرد و طبق گفته هرکسی آن را دید ، هیچ کس سالم و سالم بیرون آمد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها