رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533432

جوکوویچ: بیرون از زمین مسابقه هیچ احترامی برای کریوس قائل نیستم

ساعت24-مرد شماره یک جهان پیش از آغاز اپن استرالیا اعلام کرد بیرون از زمین مسابقه هیچی احترامی برای تنیسور استرالیایی قائل نیست.

به نقل از پونتو د بریک، تنش میان نواک جوکوویچ و نیک کریوس افزایش یافت. تنیسور صربستانی در نشست خبری حاضر شد تا درباره شروعش در اپن استرالیا صحبت کند که در پایان اظهارات تندی را نسبت به تنیسور استرالیایی بیان کرد.

مرد شماره یک جهان که دوشنبه نخستین بازی‌اش را برابر چاردی انجام خواهد داد گفت: در حقیقت من آمار خوبی برابر جرمی دارم (۱۳ به صفر). به همین خاطر این موضوع هنگام مسابقه به من کمک زیادی خواهد کرد. چاردی تنیسور خیلی باتجربه‌ای است و سال‌هاست در چنین تورنمنت‌هایی بازی می‌کند. روند آماده‌سازی‌ام برای این رقابت‌ها خوب بوده است. در این جا من شب‌های بسیار خوبی را تجربه کردم و می‌خواهم دوباره در پیست حاضر شوم و بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

تنیسور صربستانی درباره رابطه خوبش با نخستین گرند اسلم سال اظهار کرد: بین اپن استرالیا و نواک جوکوویچ داستان عاشقانه زیبایی وجود دارد (با خنده). احتمالا چیزی شبیه به رابطه رافائل نادال با رولان گاروس. هر بار که به ملبورن می‌روم احساس راحتی بیش‌تری در پیست می‌کنم. می‌خواهم بگویم هر چقدر بیش‌تر اشتیاق داشته باشید اعتماد به نفس بیش‌تری خواهید داشت و احساس‌تان بهتر خواهد بود. اگر با انگیزه باشید می‌توانید نتیجه خوبی هم کسب کنید.

چند هفته پیش کریوس از رفتار مرد شماره یک جهان در بحران کرونا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد. جوکوویچ از این نشست خبری استفاده کرد تا پاسخ تنیسور استرالیایی را بدهد. او گفت: کریوس برای این ورزش خوب است. او تنیسور کاملا متفاوتی است و استعداد بالایی دارد. هر که با او در زمین تنیس روبه‌رو شوم احترام زیادی برایش قائل خواهم شد. او نشان داده است که توانایی شکست هر تنیسوری را در زمین مسابقه دارد. بیرون از میدان شرایط فرق می‌کند و هیچ‌گونه احترامی نسبت به او ندارم. حرفی دیگری درباره کریوس ندارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها