رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533495

جزئیات تخلف راننده اسنپ و فیلم منتشر شده در فضای مجازی

ساعت 24-مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری درباره ویدئوی منتشر شده درباره تخلف راننده اسنپ گفت: زمانی که تخلفی صورت می‌گیرد، شرکت‌های اسنپ و تپسی موظف به پاسخگویی هستند، زیرا فرد و خودرو در زیرمجموعه شرکت‌های مذکور مشغول فعالیت است و مدیرعامل اسنپ هم در این رابطه پاسخی داده که در حال بررسی است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره ویدئو منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف اسنپ، توضیحاتی داد.

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به ویدئو منتشر شده مبنی بر تخلف یکی از رانندگان اسنپ و عدم پاسخگویی آن شرکت اظهار کرد: تاکسی‌های اینترنتی یک موضوع دوگانه است، صدور مجوز در اختیار وزارت صمت، نظارت در اختیار شهرداری‌ها و مسئولیت با تاکسیرانی است.

وی ادامه داد: زمانی که تخلفی صورت می‌گیرد، شرکت‌های اسنپ و تپسی موظف به پاسخگویی هستند، زیرا فرد و خودرو در زیرمجموعه شرکت‌های مذکور مشغول فعالیت است و مدیرعامل اسنپ هم در این رابطه پاسخی داده که در حال بررسی است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: نکته مهم این است که پلاک آن خودرو جعلی نبوده و کاربر اسنپ یک عددی از پلاک را به صورت اشتباه در سامانه ثبت کرده، قاعدتا افرادی که از این سامانه‌ها استفاده می‌کنند باید مشخصات خودرو و راننده را تطبیق دهند، زیرا موضوع مهمی است.

ضامنی بیان کرد: زمانی که فرد به این راننده بسته‌ای را تحویل داده باید به پلاک نگاه می‌کرد، زیرا پلاک خودرو با پلاکی که در سامانه ثبت شده بود، تفاوت داشت؛ همچنین شرکت‌های مذکور هم باید در قبال راننده‌های خود پاسخگو باشند و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها