رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 534088

کافو: برزیل بعد از سال‌ها در قطر می تواند قهرمان شود

ساعت24-مدافع سابق تیم ملی فوتبال برزیل عقیده دارد این تیم در جام جهانی پیش رو شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

به نقل از تایمز، مارکوس کافو با ۲ قهرمانی در جامجهانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان برزیلی محسوب میشود که برای جام جهانی پیش رو نیز به عنوان سفیر رقابت ها فعالیت دارد. او در جام جهانی ۲۰۰۲ کره - ژاپن به عنوان کاپیتان توانست جان قهرمانی را برای پنجمین بار که یک رکورد محسوب می شود بالای سر ببرد.

مارکوس کافو درباره حضور برزیل در جام جهانی گفت: مطمئناً ، برزیل همه عناصر لازم را برای قهرمانی در این رقابت دارد. به نظرم برزیل شانس قهرمانی را دارد. ما در سال های ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ توانستیم ۳ بار پیاپی به فینال جام جهانی برسیم و دو بار قهرمان شویم ولی اکنون نزدیک به ۲۰ سال است که نتوانستیم به دیدار نهایی برسیم. البته شرایط قطعا برای سال ۲۰۲۲ فرق می کند و من خیلی به این تیم امیدوار هستم و برزیل بازیهای خوبی در انتخاب جام جهانی انجام داده است و به نظرم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

او درباره شرایط آب و هوایی گفت: به هر حال بازیکنان باید به شرایط آب و هوایی خیلی سریع عادت کنند. ما در جام جهانی آمریکا در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد در گرمای وحشتناک بازی کردیم و در سال ۲۰۰۲ جام جهانی سردی را شاهد بودیم و هوا در ژاپن و کره سرد بود. در قطر هم فکر نمی کنم خیلی شرایط خاصی باشد. به هر حال بازی ها در زمستان برگزار می شود و شرایط آب و هوایی تیمی را اذیت نخواهد کرد.

کافو در پایان گفت: شرایط قطر برای میزبانی جام جهانی خیلی خوب است و فقط یک ورزشگاه مانده است تا تکمیل شود و همه چیز به خوبی پیش می رود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها