رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535556

در مورد خودروهای ام وی ام بیشتر بدانید

رپورتاژ تبلیغی / همه چیز از او شروع شد. وی رهبر خودروهای چینی در بازار ایران بود. mvm 110 که خود را به عنوان رقیب پراید معرفی می کند ، یک ماشین بحث برانگیز است که به عنوان QQ شرکت مادر خود ، چری شناخته می شود. وقتی کیوکیو توسط مدیران خودرو در کرمان تولید و به بازار عرضه شد ، همه آن را با نام Matiz Chini ثبت کردند

dir="RTL" style="text-align:right"> اما ماشین دووی با کیفیت بالا و 110 کجا؟ موجی از جوانان ، به ویژه زنان ، به ماشین نزدیک شدند. باید پذیرفت که اگر شرکت متولی ایرانی شرایط فروش آسان برای عرضه 110 را ارائه نمی داد ، هیچ وقت آینده برای آن تصور نمی شد. سواری روان و ویژگی های ساده ای که پراید فاقد آن بود ، باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر آن شد. البته مسائل مربوط به ایمنی و کیفیت قطعات در طول زمان باعث شده تا این خودرو بعدا به حاشیه رانده شود.

چری QQ3 یا MVM 110 یک ماشین جمع و جور شهری است که در سال 2003 تولید شده است و به دلیل طراحی و ابعاد کوچک محبوبیت بیشتری در بین خانم ها دارد.

همانطور که از طراحی این خودرو پیداست ، کپی از دوو ماتیز است و از تجهیزات بیشتری مانند شیشه جلو اتومبیل ، آینه های جلو و عقب ، آینه های برقی و پخش کننده mp3 با درگاه USB بیشتر از آن است.

این خودرو در دو مدل 3 سیلندر 52 اسب بخاری و گیربکس دستی و 4 سیلندر 68 اسب بخاری با دو گیربکس دستی و اتوماتیک تولید می شود. درست است که ناوگان راحت و مصرف سوخت مناسب از مزایای MVM 110 است.

یک ماشین کوچک شهری ایده آل ، کاملاً متناسب با شهرهای بزرگ ، با طراحی مدرن ، پویا و جذاب با خطوط نارم. بال عقب MVM110 با توجه به اصول آیرودینامیک ، پایداری خودرو را در سرعت بالا بردن بهبود بخشد. 110 با صرف جوی در مصرف سوخت و اقتصادی ترین خودرو در کشور ارائه تجهیزات و ایمنی مناسب ، مصرف کم سوخت و میرایی باعث محبوبیت این ماشین کوچک زیبا و محبوب ترین خودرو برای برنامه های شهری شده است. این خودرو دارای موتورهای 51 و 68 اسب بخاری 800 و 1100 سی سی است که به دلیل مصرف کم سوخت و قدرت مناسب یک مزیت بزرگ و قابل توجه برای این خودرو است. 110 در کلاس خود یک ماشین بسیار ایمن است.

وجود یک سیم پیچ تقویت کننده در کابین خودرو و همچنین کمک فنرها ضریب ایمنی داخل در کابین خودرو و همچنین کمک فنرها ضریب ایمنی داخل خودرو را قشها لددردرو را بهابدز درد وجود دو کیسه هوا و سیستم ترمز ABS ضعیف ایمنی این خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. فضای داخلی خودرو بسیار راحت و جادار است و برای خودرویی از این کلاس ایده آل است. سخنگوی فضای داخلی است که نشان می دهد طراحی دقیق و مناسب این خودرو دارد. صندلی های این خودرو راحت و متناسب با فیزیک راننده است که به راحتی به راننده این امکان را می دهد که شما را با فشار دادن صندلی به پاها فشار دهید تا مستقیماً باعث کاهش در سفرهای طولانی شود زیرا کاهش می یابد. تجهیزات داخل اتومبیل مناسب و ایده آل است که آن را به خودرویی مجهز و راحت تبدیل شده است.

خرید لوازم یدکی ام وی ام را در سایت ممد یک ببینید.

اولین Facelift 315 در اواسط سال 1993 با نام 315New عرضه شد. 315H جدید در نمای عقب تفاوت چندانی با نمونه های قبلی ندارد و فقط می توان به چراغ های عقب LED ، تعویض شیشه جلو اتومبیل و طراحی مجدد سپر اشاره کرد. اما در قسمت جلوی خودرو حجم تغییرات بیشتر است ، بنابراین مدل جدید 315H با سپر ، جلوپنجره و چراغ های جلوی جدید امروزه از مدرن تر جلوه می کند. همه چیز در کابین تغییر کرده است. از داشبورد و کنسول مرکزی گرفته تا کیلومترشمار ، فرمان و حتی اهرم دنده. تا سال 1995 ، 315H جدید فقط در دو نوع ساده و اسپرت به فروش می رسید. نوع "اسپرت" را می توان از تزئینات بدنه کرومی و داشتن کیت بدنه مشکی تشخیص داد. تک مدل در سال 1995 متوقف شد ، اما نوع جدیدی به نام "Sport Luxury" به 315H اضافه شد که مجهز به صفحه نمایش لمسی (با ناوبری و دوربین) ، دکمه های کنترل فرمان ، بلوتوث و روکش های لاستیکی و چرم بود. در سال 1996 نوع "Sport Excellent" آن منتشر شد ، مهمترین تفاوت آن با نوع ورزشی لوکس این است که دارای سیستم توزیع VIFA و صندوق عقب است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها