رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536111

سیلوک: تماس سویا با آزمون دروغ محض است/ زنیت میتواند به یوفا شکایت کند

ساعت 24-مدیر برنامه سرشناس فوتبال اروپا تماس باشگاه سویای اسپانیا با سردار آزمون برای عقد قرارداد در تابستان را دروغ محض می‌داند.

به نقل از سایت اسپورت باکس روسیه، دیمیتری سیلوک در مورد ادعای رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر تمایل سویا برای جذب سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه و برقراری تماس مستقیم با او گفت: آزمون مهاجم خوبی است و تردیدی ندارم تحت نظر تیم‌های اروپایی از جمله در اسپانیا قرار دارد. در مورد سویا هم باید بگویم اطمینان ندارم که خبر منتشر شده درست باشد. به نظرم عوامل رسانه‌ای مدیران برنامه بازیکنان فوتبال این کار را می‌کنند. سویا نمی‌تواند مستقیم با سردار آزمون تماس بگیرد. این دروغ محض است. در این صورت زنیت می‌تواند به یوفا شکایت کند و جریمه بسیار سنگینی برای سویا اعمال می‌شود. سویا یک باشگاه منسجم و مطرح است. آنها هرگز قوانین را زیر پا نمی‌گذارند. بنابراین حتی به صورت تئوری هم خبر تماس سویا با آزمون دروغ است.

این مدیر برنامه برجسته فوتبال روسیه افزود: هیچ تیمی در اروپا از 6 ماه قبل اعلام نمی‌کند می‌خواهد فلان بازیکن را بخرد. هرچند به نظرم برای آزمون بازی در اسپانیا بهتر از لیگ انگلیس است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها