رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537901

خودکشی پسر جوان تهرانی پس از قتل برادر کوچکش

ساعت 24- پسر تهرانی که برادر کوچکش را با ضربات چاقو در مقابل تلویزیون به قتل رسانده بود به زندگی خود پایان داد.پسر جوان پس از قتل برادرش پا به فرار گذاشت و بعد از چند روز دست به خودکشی زد. ساعت 8:30 چهارشنبه 30 مرداد امسال پدر یک خانواده در تماس با ماموران پلس از قتل پسر کوچکش از سوی پسر 30 ساله اش خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری مرزداران برای تحقیق در محل حضور پیدا کردند و با جسد خونین پسر خانواده در داخل خانه حیاط روبرو شدند.

خبر
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق در محل حضور پیدا کردند.

فرار پسر چاقو به دست پس از قتل برادر

پدر خانواده در تحقیقات به ماموران گفت: من در حیاط سرگرم آبیاری باغچه حیاط بودم و همسرم نیز حمام بود و 2 پسرم در خانه سرگرم دیدن تلویزیون بودند که ناگهان پسر بزرگم در حالیکه چاقو به دست داشت و دستانش خونین بود وارد حیاط شد و با صدای بلند خواست تا به کمک برادر کوچکش بروم.

وی افزود: شوکه شدم، پسر 30 ساله ام در حیاط را باز کرد و از خانه خارج شد و من خودم را به سرعت به داخل خانه رساندم که دیدم پسرم مقابل تلویزیون روی زمین افتاده و دیگر نفس نمی کشد که به دنبال پسر بزرگم از خانه خارج شدم که اثری از او نبود و سپس با پلیس تماس گرفتم.

بردارکشی در منطقه مرزداران

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان هدف 4 ضربه چاقو از ناحیه سر، صورت و 2 کتف قرار گرفته و بررسی ها نشان از آن داشت که برادر بزرگ در یک اقدام غافلگیرانه به برادرش حمله کرده است.

تیم جنایی تهران در گام بعدی متوجه شد که قربانی جنایت صبح در حال دیدن تلویزیون بوده و عامل جنایت با این طرز فکر که برادرش قصد دارد او را به بیمارستان روانی ببرد و بستری کند دست به چاقو شده و از پشت به برادرش حمله کرده و با 4 ضربه چاقو دست به قتل زده است.

منصور که تعمیرکار لوازم برقی خانه است پس از قتل برادرش خودروی پرایدش را در خانه گذاشته و با پای پیاده فرار کرده است .

پدر منصور در تحقیقات گفت: 3 پسر دارم و پسرم دومم از سوی برادر بزرگش به قتل رسیده است.

وی افزود: پسرم مدتی به بیماری روحی و اختلال روانی مبتلا شده و تحت درمان بود. حتی چند بار هم در مرکز روانی بستری شد اما منصور همیشه تصور می کرد برادرش می خواهد او را بیمار روانی جا بزند و در مرکز روانی بستری کند اما این گونه نبود و این فقط خیالات منصور بود که در همین توهمات دست به قتل پسر دومم زده است.

خودکشی پس از قتل برادر

7 ماه از ماجرای برادرکشی در منطقه مرزداران تهران گذشت و کارآگاهان هیچ سرنخی از منصور به دست نیاوردند تا اینکه چندی قبل سناریوی یک خودکشی از روی پل عابرپیاده در غرب تهران به پلیس مخابره شد.

ماموران با حضور در محل خودکشی به تحقیق پرداختند اما پسر جوان هیچ مدرکی همراه نداشت و جسد او در لیست اجساد ناشناس قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بررسی لیست اجساد ناشناس ماموران با توجه به مشخصاتی که از قاتل فراری در اختیار داشتند در بررسی پرونده ها به پرونده خودکشی پسر جوان مشکوک شدند و در بررسی های دقیق تر احتمال دادند که پسر جوان همان قاتل فراری برادرش است.

بدین ترتیب تصویر جسد ناشناس پیش روی پدر خانواده قرار گرفت و جسد منصور هدف شناسایی قرار گرفت و مشخص شد منصور پس از قتل برادرش بخاطر عذاب وجدان دست به خودکشی زده است.

بنا بر این گزارش، با خودکشی پسر جوان در پرونده قتل برادرش، پرونده در شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران مختومه شد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها