رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 540794

کنکور و کتاب کنکور

رپورتاژ تبلیغی / در آغاز سال تحصیلی دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان پایه پیش دانشگاهی به دنبال خرید برترین کتاب ها کنکوری هستند.

div>

اکثرا دانش آموزان برای خرید کتاب کنکور در بین تعداد بالا کتاب ها کنکوری دچار سردرگمی می شوند. البته بیشتر آن ها همه کتاب ها موجود در این زمینه را خریداری می کنند و دچار مشکل و کمبود وقت در مطالعه آن ها می شوند.

به دلیل وجود حجم بالا کتاب ها کنکوری بیشتر دانش آموزان به دنبال خرید بهترین کتاب ها کنکوری هستند.

خیلی از برند ها در حوزه چاپ کتاب ها کنکوری فعالیت دارند و مدام در حال چاپ کتاب ها کنکوری هستند، ولی مرجعی که به شکل کاملی بتواند کتاب ها کنکوری در دسترس دانش آموزان قرار دهد کم تر دیده می شود.

کنکور و کتاب کنکور

ساعت مطالعه

برخی بر این باورند که هر چقدر تعداد ساعات مطالعه بالا باشد، موفق تر می شوند ولی این عقیده اشتباه است.

برای کنکوری خواندن باید برنامه ریزی داشته باشند و زمان خود را مدیریت کنند تا بتوانند همه منابع در دسترس خودشان را مطالعه کنند.

خرید کتاب کنکور

از دید کارشناسان کتاب ها کنکور مطالب کتاب ها درسی را به شکل ساده تری مطرح کرده اند. اما این امر نباید موجب غفلت دانش آموزان از مطالعه کتب درسی شود.

مطالعه کردن کتاب ها درسی به همراه حل تست ها کتاب ها کنکور موجب موفقیت شما خواهد شد.

البته از این موضوع نباید غافل شد که کتاب ها کنکوری که به نسبت دیگر کتاب ها معروف و شناخته شده هستند همانقدر هم می توانند مشکل ساز باشند، زیرا که نقاط ضعف این کتاب ها همیشه مورد توجه طراحان کنکور سراسری می باشد.

از طرف دیگر نیز مطالعه حجم زیاد کتاب ها کنکور موجب خستگی و دلزدگی دانش آموزان می شود.

کنکور و کتاب کنکور

نحوه تست زدن

به گفته سینا تهرانی نحوه طراحی سوال ها کنکور وترتیب درس ها عمومی و اختصاصی بر اساس یک منحنی روانشناسی می باشد. فقط در این حد اشاره کرده است که دانش آموزان برای این که در کنکور به رتبه بالایی برسند باید با این منحنی و عملکرد آن آشنا شوند تا دچار استرس و به هم ریختگی ذهنی نشوند.

طراحان کنکور طبق آن منحنی می توانند سوالات را طوری طراحی کنند که دانش آموزی که فکر می کرد رتبه زیر صد را کسب می کند، رتبه بالا هزار بیاورد. برای تسلط کامل بر تست زدن اول باید بر نحوه مطالعه هر درسی تسلط یافت، سپس با منحنی که گفته شد آشنایی یافت.

بهترین راه خرید کتاب کنکوری چیست ؟

چند راه برای این کار وجود دارد ولی معمول ترین شیوه رفتن به کتاب فروشی است که در سال ها گذشته این کار برای همه لذت بخش بود ولی امروزه به دلیل ترافیک و شلوغی خسته کننده می باشد. در حالی که اگر به کتاب فروشی بروید شاید کتاب مورد نظر خود را پیدا نکنید.

پس به سراغ راه دیگری بروید و به فروشگاه ها اینترنتی سر بزنید و از آن جا کتاب ها کنکوری و کمک درسی را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی باید جامع و کامل باشد ؟

فروشگاه اینترنتی خوب باید تنوع کاملی از همه کتب درسی داشته باشد. کتاب ها تست، کتاب شب امتحان یا حتی لوح ها آموزشی فشرده.

اگر این نوع فروشگاه ها را پیدا کردید، از دست ندهید.

زیرا که می توانید همه کتاب ها مورد نیاز خودتان را با خیال راحت تهیه کنید.

کنکور و کتاب کنکور

فروشگاه اینترنتی باید تنوع داشته باشد ؟

یکی از سوال ها مهم که همیشه در ذهن فرد وجود دارد این است که کدام نشر را انتخاب کند. فروشگاه خوب باید تنوع محصول داشته باشد و محصولات چند نشر را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به راحتی آن ها را با هم مقایسه کنند و از بین آن ها خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی باید محصولات را دسته بندی کند ؟

یکی از ویژگی ها خوب هر فروشگاه اینترنتی دسته بندی محصولات است.

این که یک فروشگاه به صورت دقیق و منظم محصولات را به شما معرفی کند، شما می توانید راحت تر منبع مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در پایان...

این که شما در اول راه هستید یا آخر مهم نیست. اگر در این راه منابع خوب و معتبر انتخاب کنید و با اعتماد به نفس و انگیزه به تلاش خود ادامه دهید، مطمئن باشید که در این مسیر به موفقیت خواهید رسید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها