رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541236

عراقچی: رفع تحریم‌ها جهت احیای برجام لازم است

ساعت24- معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیات ایرانی در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، در دور اول مذاکرات تاکید کرد که رفع تحریم‌های‌ آمریکا علیه ایران اولین و ضروری‌ترین اقدام جهت احیای برجام است.

سید عباس عراقچی‌ رئیس هیات اعزامی کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تأکید کرد که رفع تحریم های‌ آمریکا، اولین و ضروری ترین اقدام جهت احیای برجام است و جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد به محض رفع تحریم ها و پس از راستی آزمایی آن، اقدامات جبرانی هسته ای خود را متوقف کرده و به اجرای کامل برجام برگردد.

دور اول جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که در گراند هتل شهر وین در حال برگزاری است، با توافق جهت ادامه رایزنی ها در سطح کارشناسی پایان یافت.

براساس توافق صورت گرفته، دو نشست کارشناسی موازی میان اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی های فنی در حوزه رفع تحریم و هسته ای تشکیل شد. این نشست های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در خصوص جنبه‌های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم ها و مسائل هسته ای بپردازند و نتیجه بحث های خود را به کمیسیون گزارش نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها