رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541314

تصمیم مهم دولت برای پرداخت یارانه معیشتی جدید /کارت اعتباری به مردم داده می شود

ساعت24-روحانی گفت: امیدواریم که شرایط ما از لحاظ جهانی قدم به قدم که جلو می رویم بهتر شود و یک ثبات و استواری در بازار کالاهای ما بوجود بیاید و مردم بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت، به ماه رمضان و کمک به اقشار ضعیف اشاره کرد و گفت: در ستاد اقتصادی تصویب کردیم و من امروز به رییس سازمان و برنامه و بودجه دستور می‌دهم که در روزهای اول ماه رمضان یک نوبت اضافی از کمک معیشتی که به صورت ماهانه به ۶۰ میلیون نفر داده می‌شود، پرداخت کند بنابراین این قدم اولی است که برمی‌داریم البته در ستاد کرونا هم که در هفته بعد این زمینه بحث خواهیم کرد و تصویب می‌کنیم.

روحانی با بیان این که در کنار تحریم، کرونا ما را در همه زمینه‌ها اذیت کرد، گفت: کار دیگری که برای کمک به اقشار ضعیف انجام دادیم که هفته آینده اعلام خواهد شد کارت اعتباری است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد. این کارت اعتبار که بانکها در اختیار مردم قرار خواهند داد نیاز به مراجعه به بانک ندارد و تمام مراحل آن الکترونیکی انجام می‌گیرد. پشتوانه این کارت اعتباری می‌تواند سهام عدالت باشد. البته چیزهای دیگر هم مثل یارانه و اوراق دیگر هم می تواند پشتوانه باشد اما یکی از پشتوانه‌ها که بیش از ۴۰ میلیون به راحتی می‌توانند استفاده کنند سهام عدالت است.

رییس جمهوری افزود: کسانی که سهام عدالت آنها یک میلیونی است از ۱۴میلیون اعتبار می‌توانند استفاده کنند و آنهایی که سهام آنها ۵۰۰ هزار تومانی است ۷ میلیون. این یک رفاهی برای مردم و کمک به تولید است. ما هزینه های تولید را هم با این اقدام کم می‌کنیم بنابراین این اقدام را برای مردم توضیح داده شود امیدواریم این کمک در همین ایام و روزهای اول ماه رمضان انجام شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که شرایط ما از لحاظ جهانی قدم به قدم که جلو می رویم بهتر شود و یک ثبات و استواری در بازار کالاهای ما بوجود بیاید و مردم بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها