رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541461

با این روش میتوانید یک خانه را تا 80 درصد ارزانتر بخرید!

رپورتاژ تبلیغی / یکی از دغدغه های انسان امروز، داشتن مسکن است. در حال حاضر که اوضاع اقتصادی کشور نامناسب بوده و اغلب مردم در تامین مایحتاج زندگی نیز مشکل دارند، چگونه می توان خانه دار شد؟

img alt="با این روش می‌توانید یک خانه را تا 80 درصد ارزانتر بخرید!" height="363" src="https://media.saat24.news/d/2021/04/08/0/462440.png" width="624">

جوانان امروز به دلیل همین مشکل مسکن، ازدواج را به تعویق می اندازند چون به هر حال خانواده ها انتظار دارند داماد آینده بهترین شرایط رفاهی را برای دخترشان فراهم کند. اما ما قصد داریم به شما راهکاری پیشنهاد دهیم که برای همه مردم مفید بوده و می توانند یک خانه را تا 80 درصد ارزانتر بخرند.

اگر خانه اولی هستید، حتما این مقاله را بخوانید، چون می‌توانید خیلی رسیع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید خانه دار شوید.

اگر هم خانه دارید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با سرمایه گذاری در ملک آینده خود و خانواده تان را تضمین کنید!

راهکاری‌های سرمایه گذاری در ملک:

بنا به دلایل، بهترین راه برای سرمایه گذاری، خرید ملک است:

- عدم امکان واردات ملک:

بر خلاف ارز و بسیاری از کالاها، که دولت با واردات و عرضه‌ی یکباره می‌تواند قیمت آن را کاهش دهد، ملک این گونه نیست و امکان واردات آن وجود ندارد.

هرچند که ایران یک کشور پهناور است، اما بخش‌های مناسب برای سکونت که امکانات مناسبی برای آن فراهم باشد بسیار محدود است و همین یکی از دلایلی است که سرمایه گذاری روی ملک را ارزشمند می کند.

- امکان تغییر کاربری

علاوه بر اینکه می‌توان از ملک به عنوان یک سرپناه استفاده کرد، این امکان وجود دارد که کاربری آن را تغییر داد و در آن یک کسب و کار یا شرکت را مدیریت کرد.

- سرمایه گذاری مطمئن

برخلاف بازار بورس که به یک باره تغییر قیمت می‌دهد، بازار ملک ثبات بیشتری دارد و می‌توانید با خیالی راحت در آن سرمایه گذاری کنید.

از دیگر مزیت‌های خرید ملک این است که برخلاف طلا، امکان سرقت آن وجود ندارد! با خرید ملک علاوه بر اینکه ملک شما به مرور زمان افزایش ارزش پیدا می‌کند، می‌توانید آن را اجاره دهید و یک درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید.

- بازار خرید و فروش همیشه فعال ملک

با توجه به اینکه بشر همیشه به سرپناه نیاز دارد و داشتن مسکن یکی از نیازهای اولیه و ضروری است، می‌توان نتیجه گرفت که اگر شما روی ملک مناسبی سرمایه گذاری کنید می‌توانید با خیال راحت و در هر زمان که اراده کردید آن ملک را به فروش برسانید.

اما در حال حاضر، مردم کشور به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از افراد از نظر کار و مسکن تامین بوده و تنها برای سرمایه گذاری، به دنبال خرید ملک هستند ولی گروه دوم که اکثریت افراد جامعه را به خود اختصاص می دهند، به خانه نیاز دارند ولی سرمایه کلان در اختیار ندارند. این دسته از افراد به چند طریق می توانند با همان سرمایه اندک خود، خانه دار شوند:

1- پیش خرید آپارتمان

با این روش می‌توانید یک خانه را تا 80 درصد ارزانتر بخرید!

یکی از رایج ترین روش ها برای خرید خانه با سرمایه فعلی، پیش خرید آپارتمان است. در این صورت طبق قرارداد، شما وجه مورد نظر را در چند مرحله پرداخت خواهید کرد.

پیش خرید روشی بسیار سود آور برای سرمایه گذاری است. اما در پیش خرید آپارتمان نکات مهمی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین الان وارد سایت شزوما شوید و از آموزش‌های رایگان ما استفاده کنید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا آموزش پیش خرید آپارتمان را در سایت شزوما مشاهده نمایید.

2- خرید ملک و ساخت و ساز

در صورتی که سرمایه فعلی به اندازه خرید یک زمین است و به قصد سرمایه گذاری می‌خواهید فعالیت کنید، می توانید زمین خریداری کرده و سپس با دریافت تسهیلات بانکی، امر ساخت و ساز را شروع کنید. اما اگر تمایل دارید به سراغ این روش بروید، چند نتیجه را مد نظر داشته باشید:

- باید توانایی پرداخت اقساط تسهیلات بانکی را داشته باشید.

- آیا می توانید در کنار امور کاری خود، زمانی را برای رسیدگی به ساخت و ساز کنار بگذارید؟

- آیا می دانید هر لحظه قیمت مصالح ساختمانی تغییر کرده و ممکن است متضرر شوید؟

3- مشارکت در امر ساخت و ساز

اما روش دیگر که کمک می کند شما با سرمایه فعلی خود و به قصد سرمایه گذاری خانه دار شوید، خرید خانه های قدیمی و مشارکت در ساخت و ساز است. باید به سراغ صاحبان این املاک بروید و در مورد یک پروژه چند واحدی با آن ها صحبت کنید. زمین از آن ها و مسئولیت ساخت با شما خواهد بود. وقتی کار تمام شد، شما براساس سرمایه ای که وارد پروژه کرده و دستمزد خود، می توانید حداقل یک واحد برای خود داشته باشید. در حال حاضر اغلب مشاورین املاک در این مسیر سرمایه گذاری زیادی دارند.

4- تشکیل تعاونی مسکن

با این روش می‌توانید یک خانه را تا 80 درصد ارزانتر بخرید!

به عنوان یک راهکار بسیار مفید که کمک می کند مردم به راحتی خانه‌دار شوند، استفاده از امتیاز تعاونی های مسکن است. اما شاید تا به حال با این مورد برخوردی نداشته و نمی دانید عملکرد تعاونی ها به چه صورت است. برای مثال آموزش و پرورش و یا نیروهای مسلح، یک تیمی به نام تعاونی مسکن تشکیل داده و از کسانی که می خواهند در پروژه ساختمانی سهیم شوند می خواهند نام نویسی انجام دهند. این تیم متشکل از مدیر، معاون، مهندسین و کارفرما خواهد بود. افرادی که ثبت نام می کنند مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه وارد خواهند کرد. شما به تنهایی نمی توانید با این پول کم خانه دار شوید ولی وقتی چندین برابر سرمایه شما توسط افراد دیگر تامین شود، این امکان وجود دارد. در نتیجه تعاونی ها، از حداقل سرمایه هر فرد، یک نقدینگی بزرگ آماده کرده و پروژه را شروع می کنند.

اگر به عنوان یک سرمایه گذار، قصد راه اندازی تعاونی مسکن دارید، می‌توانید با تیم آکادمی شزوما وارد ارتباط شوید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید، همین حالا دست به کار شوید و آموزش قدم به قدم خرید آپارتمان در 7 روز را مشاهده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها