رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541697

خواستگار ناکام پدرِ دختر را کشت

ساعت 24-پلیس در تعقیب پسر جوانی است که بعد از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، پدر او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

تحقیقات درباره این جنایت از زمانی آغاز شد که کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس از قتل مردی در خودروی خود باخبر شدند و بعد از اینکه در محل حادثه حضور یافتند، فهمیدند این مرد هدف گلوله قرار گرفته است. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد قاتل فردی آشنا بوده؛ چون توانسته به‌راحتی سوار خودروی مقتول شود و از فاصله نزدیک به او شلیک کند. متهم بدون اینکه سرقتی مرتکب شود، محل جنایت را ترک کرده بود و همین امر نشان می‌داد او ‌دنبال انتقام‌جویی بوده و با مقتول اختلاف داشته است. پلیس بعد از انتقال جسد مرد میان‌سال به پزشکی قانونی، به تحقیق از اعضای خانواده او پرداخت. در این مرحله مشخص شد دختر خانواده خواستگاری به نام حبیب داشت که جواب رد شنیده بود، اما دست از خواسته‌اش نمی‌کشید و روز حادثه نیز قرار بود سراغ مقتول برود.
حبیب در یک گردهمایی با دختر مقتول آشنا و به او علاقه‌مند شده بود. او موضوع را به دختر جوان گفته و توضیح داده بود قصد ازدواج دارد. دختر نیز موضوع را با والدین خود در میان گذاشته بود. پس از آن حبیب به خواستگاری رفت و ادعاهای فریبنده‌ای را مطرح کرد و قول داد برای همسر آینده‌اش خانه بخرد و امکانات زندگی را فراهم کند. اگرچه در ابتدا مشکلی وجود نداشت، وقتی مادر دختر کمی درباره حبیب تحقیق کرد و به پرس‌وجو درباره او پرداخت، فهمید ادعاهای این جوان کذب است. همسر مقتول به پلیس گفت: بعد از اینکه فهمیدم این پسر به ‌درد ازدواج با دخترم نمی‌خورد، موضوع را با او و شوهرم مطرح کردم؛ البته به دخترم جزئیات را توضیح ندادم و فقط از او خواستم به حبیب جواب رد بدهد. دخترم نیز همین کار را کرد، اما آن خواستگار دست‌بردار نبود و مرتب بر خواسته‌اش اصرار می‌کرد. سماجت‌های حبیب باعث شد این‌بار خودم با او صحبت کنم و باز هم بدون ورود به جزئیات، به او توضیح دادم این وصلت مناسب و صحیح نیست. درحالی‌که تصور می‌کردم پسر جوان دیگر مزاحمتی ایجاد نکند، او باز هم سماجت کرد تا اینکه روز حادثه با دخترم تماس گرفت و از او آدرسی را که پدرش در آنجا حضور داشت، پرسید تا برود و بار دیگر صحبت کند. بعد از آن بود که دیگر از شوهرم خبری نشد و فهمیدیم او کشته شده است. بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر فراری است و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها