رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541886

مرگ مرد تهرانی که با خانم همکار به گردش رفته بود! + جزییات

ساعت 24-دختر و پسر جوان به چشمه فلک دارآباد رفته بودند که در سناریوی عجیبی به دره سقوط کرده و یکی از آنها به کام مرگ فرو رفت.

دختر و پسر جوان که برای تفریح به دارآباد رفته بودند در حادثه مرگباری به آبشار سقوط کردند.

ساعت 5 عصر پنج شنبه 19 فروردین 1400 ماموران پلیس کوهستان دارآباد در جریان سقوط مرگبار زن و مرد جوانی به داخل دره و آبشار قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیم های امدادی و پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

مرگ مرد جوان در سقوط از کوه

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که زن 32 ساله و مرد 30 ساله ای از بالای صخره ای به پایین و داخل آبشار سقوط کرده اند که زن جوان در این حادثه مصدوم و مرد جوان به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران در تحقیقات پلیسی به سراغ زن جوان رفته و وی گفت: من و مرد جوان در یک شرکت خصوصی همکار هستیم و امروز برای تفریح و کوهنوردی به دارآباد آمدیم و هر دو روی یک صخره نشسته بودیم که ناگهان یک سنگ از بالا به پایین افتاد و ما را به پایین دره و آبشار پرتاب کرد و هر دو به داخل آبشار افتادیم که فکر کنم همکارم با سر به سنگ برخورد کرد.

خانواده ای که در گردنه چشمه فلک درآباد شاهد سقوط مرگبار زن و مرد جوان بودند از سوی ماموران هدف تحقیق قرار گرفتند که این خانواده ادعا کردند که ما تنها شاهد سقوط آنها بودیم و مشاهده نکردیم که سنگی به آنها برخورد کرده باشد.

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات تکمیلی در خصوص علت مرگ مرموز این مرد در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها