رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 542445

وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

ساعت 24-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها فردا (پنجشنبه) در نیمه شرقی کشور متمرکز است و وزش باد شدید موقتی در شرق و جنوب شرق نقشه پیش‌بینی می‌شود.

«امین‌حسین نقشینه» امروز (چهارشنبه) دربار وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در برخی نقاط استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات شمال سمنان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در غرب و جنوب ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در دامنه‌های جنوب، غرب، شمال‌غرب و جنوب‌غرب البرز، افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

نقشینه ادمه‌داد: شدت بارش‌ها امروز در شمال کشور، شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی و بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید موقتی در شرق، اضافه‌کرد: فردا بارش‌ها در نیمه شرقی کشور خواهد بود و بارش‌ها در نیمه شمالی خراسان رضوی و مناطق مرتفع استان کرمان شدیدتر است.

وی گفت: برای استان‌های شرق و جنوب شرق رگبار باران در روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود، همچنین از فردا تا شنبه تنگ هرمز و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

نقشینه اظهار داشت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها