رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542510

بازتاب حضور دستیار آلکنو در ایران در رسانه‌های ایتالیایی

ساعت24-رسانه‌های ایتالیایی در واکنش به حضور توماس توتولو، جانشین آلکنو در ایران نوشتند: این مربی ونیزی اکنون در تهران بوده و قرار است تیم ملی ایران را برای بازی های پیش رو آماده کند.

توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال و دستیار آلکنو روز گذشته وارد ایران شد. این مربی پس از انجام تست های مربوط به کرونا و منفی بودن تستش، امروز صبح به اردوی تیم ملی والیبال پیوست و تمرینات را به طور رسمی آغاز کرد.

مجله والیبالی ایتالیا در خصوص حضور توتولو در ایران نوشت: این مربی ایتالیایی اکنون در تهران است. این مربی ونیزی دستیار ولادیمیر آلکو در المپیک خواهد بود و قرار است تیم ملی ایران را برای حضور هرچه بهتر در المپیک توکیو آماده کند.

در کارنامه توتولو سال ها همکاری با آلکنو، مربی مشهور روسی در زنیت کازان دیده می شود. این مربی ۵۵ ساله اکنون در ایران است که نکات مربوط را به ملی پوشان ایران گوش زد کند. ایران در این روزها در سالن آزادی تهران تمرین می کند. ایران قرار است بخش آماده سازی برای مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ و برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در سالن آزادی انجام دهد و آلکنو چند روز دیگر به تیم ملی ایران ملحق خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها