رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542528

پوتین، دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد

ساعت24- دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، دومین دوز واکسن باید ظرف سه هفته تزریق شود که پوتین آن را امروز دریافت کرده است.

رئیس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نخستین دوز واکسن کرونای روسی اسپوتنیک وی را ۲۳ مارس سال جاری میلادی دریافت کرده بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، دومین دوز واکسن باید ظرف سه هفته تزریق شود که پوتین آن را امروز دریافت کرده است.

پوتین، دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد

پوتین در دیداری با جامعه جغرافیای روسیه گفت:‌ باید به شما بگویم که من دومین دوز واکسن را پیش از آنکه به اینجا بیاییم، دریافت کردم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. من باید بگویم که به این واکسن اطمینان دارم.

رئیس جمهوری روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که پاندمی کرونا به زودی از بین برود و ادامه داد، واکسن به مقابله با این بحران جهانی سلامتی کمک می‌کند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین امروز گفت که تحقیقات در شمالگان با وجود مسائل بین‌المللی همچنان ادامه دارد و گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که ما امروز آنها را عرصه بین‌المللی تجربه می‌کنیم،‌ تحقیقات در شمالگان ادامه دارد و توجهات به این منطقه بی تغییر مانده است.

وی همچنین اشاره کرد که اخیرا با سائلی نینیستو، همتای فنلاندی خود گفتگوی تلفنی داشته و درباره همکاری برای شورای شمالگان با وی صحبت کرده است. شش عضو این شورا در حال کار بر روی آن هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها