رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542537

بیانیه آژانس درباره غنیسازی ۶۰درصدی در ایران

ساعت24- آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران تقریبا آمادگی ها برای شروع غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصد را در نطنز کامل کرده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران تقریبا آمادگی ها برای شروع غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصد را در نطنز کامل کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران قصد دارد یکهزار و ۲۴ سانتریفیوژ نسل اول را به ظرفیت موجود خود اضافه کند.

بر اساس بیانیه دیده بان هسته ای تحت نظارت سازمان ملل، آژانس انرژی اتمی امروز تایید کرد که ایران تقریبا آمادگی ها برای شروع تولید اورانیوم غنی شده تا ۶۰ درصد در تاسیسات هسته ای نطنز را کامل کرده است.

خبرگزاری رویترز امروز ادعا کرد به گزارشی دست یافته مبنی بر اینکه بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز از تاسیسات هسته‌ای نطنز بازدید کرده‌اند.

در بیانیه ادعایی آژانس آمده است: بازرسان آژانس به فعالیت‌های نظارتی و راستی آزمایی در ایران ادامه داده و امروز هم در مرکز غنی سازی نطنز بودند.

همچنین سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان از آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی خبر داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها