رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542642

گزارش هواشناسی: اغلب مناطق کشور بارانی است

ساعت 24-گزارش‌های سازمان هواشناسی، از وجود بارش‌های بهاری در آسمان اغلب استان‌های کشور حکایت دارد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، روز پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰، در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به‌ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

وضعیت بارش در روز پنج شنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و روز جمعه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان، شدید خواهد بود.

بر اساس گزارش هواشناسی، روز شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه ۲۹ فروردین در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و روز دوشنبه ۳۰ فروردین، در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین، طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

بر همین اساس، آسمان تهران روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه ۲۸ فروردین نیز کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها