رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542801

بدون نگرانی بیت کوین بخرید

رپورتاژ تبلیغی/نمودار بالا رشد قیمت بیت کوین از سال 2012 تاکنون را نشان می دهد ، رمز ارزی که رشد بسیاری زیادی در این مدت داشته است .

خبر
style="text-align:justify">بیت کوین یکی از رمز ارز های پرسود و پرنوسان برای سرمایه گذاری است که اخیرا در کشور ما ، استقبال زیادی از آن شده است و به یک حوزه سرمایه گذاری پرسود تبدیل شده است . اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارید ابتدا باید شناخت کلی درباره این رمز ارز پرسود و چگونگی خرید و فروش آن پیدا کنید .

بیت کوین قانونی یا غیرقانونی ؟

برخی از افراد گمان می کنند خرید و فروش بیت کوین غیر قانونی بوده و این کار خلاف قانون می باشد اما از اواسط سال 1398 خرید و فروش این رمز ارز آزاد شد و وجه قانونی به خود گرفت . پس بدون نگرانی و دغدغه می توانید در این حوزه سرمایه گذاری کنید .

راه های بدست آوردن بیت کوین

یکی از روش ها ، استخراج بیت کوین است که نیازمند فضا ، زمان ، دستگاه (ماینر) و برق زیادی است و شاید برای بسیاری از افراد مقدور یا به صرفه نباشد زیرا دستگاه های استخراج بیت کوین قیمت بالا و عمر کوتاهی دارند و از طرفی تامین برق این دستگاه ها یک مانع مهم به شمار می رود . به همین دلیل ، پیشنهاد ما برای کسانی که به هر دلیل قادر به استخراج بیت کوین نیستند ، مراجعه به مرکز خرید و فروش بیت کوین و خرید این ارز در اینترنت است .

بدون نگرانی بیت کوین بخرید

خرید بیت کوین از صرافی ها یا بدون واسطه ؟

اگر دنبال خرید بیت کوین بدون کارمزد هستید بایستی واسطه را حذف کنید و تنها راهی که می توانید واسطه را حذف کنید خرید به صورت حضوری است که از امنیت بسیار پائینی برخوردار است و هیچگونه تضمینی برای سرمایه شما وجود ندارد برای مثال ممکن است که فروشنده به طور کامل ارز دیجیتال را به خریدار منتقل نکند ؛ اگر فردی غیر متخصص و هستید و برای اولین بار قصد ورود به بازار رمز ارز ها را دارید پیشنهاد ما به شما این است که معاملات خود را از طریق کارگزاری ها و مراکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام دهید .

به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که معاملات خود را از طریق کارگزاری ها و صرافی ها انجام دهید ؛ درست است مبلغی بابت کارمزد برای معاملات پرداخت می کنید اما این مبلغ در برابر امنیتی که برای شما فراهم می شود بسیار ناچیز و کم است و با خیالی آسوده می توانید به خرید و فروش رمز ارز ها بپردازید.

کارگزاری خارجی یا داخلی ؟

زبان

یکی از مشکلات بزرگ برای استفاده از کارگزاری های خارجی عدم تسلط بر زبان انگلیسی است زیرا ممکن است موقع خطرات و ریسک مسدود شدن حساب و یا نیاز به پشتیبانی ، زمان کافی برای ترجمه و ارتباط مستقیم با پشتیبانی پیدا نکنید.

پشتیبانی از ریال

در صرافی های داخلی شما می توانید به راحتی با استفاده از کارت بانکی تحت شتاب پول پرداخت کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید. اما در صرافی های خارجی نیاز به استفاده از سرویس هایی مثل وبمانی و پی پل و... خواهید داشت که با توجه به شرایط تحریمی ایران و محدودیت های اعمال شده با مشکل مواجه خواهید شد .

پیشنهاد ما به شما استفاده از کارگزاری های داخلی است تا بدون هیچ مشکلی به معامله ارز های دیجیتال به پردازید . یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز خرید و فروش رمز ارز ها سایت نیل ( neel.ir ) است که بستری امن و مطمئن برای مشتریان خود فراهم کرده است .

بدون نگرانی بیت کوین بخرید

ویژگی های سایت معتبر نیل

تنوع رمز ارز ها ؛ این سایت از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر بیت کوین امکان خرید و فروش سایر رمز ارز ها را نیز برای علاقه مندان این حوزه فراهم کرده است ؛ رمز ارز هایی مثل : Ethereum ، Ripple ، Tether ، Uniswap و ... در این سایت قابل خرید و فروش هستند .

حجم معاملاتی بالا

کارگزاری ارزهای دیجیتال نیل ضمن عقد تفاهم نامه های همکاری با همتایان خارجی خود امکان اتصال بازار معاملاتی نیل به بازارهای جهانی را فراهم آورده است که همین امر باعث افزایش معامله پذیری سفارشات در نیل شده است.

پشتیبانی بسیار خوب و 24 ساعته

یکی از مهم ترین ویژگی های یک مرکز خرید و فروش داشتن پشتیبانی مناسب است . این مرکز با پشتیبانی عالی و شبانه روزی خود می تواند تمامی مشکلاتی که ممکن است حین خرید و فروش برای شما اتفاق بیفتد را برطرف کند .

امنیت بالا

امنیت یکی از مهمترین لازمه های یک مرکز خرید و فروش در جهان به شمار می رود و تمامی افراد در سراسر جهان امنیت را لازمه معاملات شان می دانند و یکی از دغدغه های اصلی مشتریان به شمار می رود و نبود امنیت کافی در معاملات سایر ویژگی ها مثبت هر مرکز را ، بی اثر و بی فاید می کند . از این جهت سایت نیل تامین امنیت برای کاربران را یکی از مهمترین اهداف خود می داند .

عضویت و احراز هویت سریع و آسان

جهت بهره مندی از سایت نیل ابتدا باید ضمن ایجاد حساب کاربری جدید، هویت خود را احراز کنید؛ فرآیند اولیه احراز هویت به صورت سریع و برخط با بررسی اطلاعات ثبتی شما در سامانه ثبت احوال و همچنین مالکیت شماره تلفن ثبت نامی صورت می گیرد و پس از انجام این مرحله از احراز هویت شما قادر به واریز وجه و انجام معامله خواهید بود.

جمع بندی نهایی

بزرگترین مزیت صرافی های معتبر ایرانی قابل پیگیری بودن آن است، اگر در تراکنش های خود به اختلاف خوردید و پشتیبانی سایت به شما پاسخ مناسبی نداد، شما می توانید طبق قانون از آنها شکایت کنید.

اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز ها را دارید حتما صرافی ها و کارگزاری های ایرانی را انتخاب کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از پشتیبانی این مراکز استفاده کنید ضمناً شما می توانید در تمامی مراحل از مشاوران این مراکز بهره بگیرد و تصمیمی درست اتخاذ کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها