رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543058

درب ضد سرقت ! چرا و از کجا؟

رپورتاژ تبلیغی / آیا شما هم قصد خرید درب ضد سرقت را دارید؟ ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی برای خرید درب ضد سرقت را در اختیار شما قرار دهیم.

درب ضد سرقت ! چرا و از کجا؟

اگر در حوزه امنیت ساختمان کمی تخصص داشته باشید حتما تا به حال با درب های ضد سرقت آشنایی پیدا کرده اید. درب ضد سرقت یکی از پرکاربردترین انواع درب های ساختمان است که امروزه برای بسیاری از ساختمان های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای زیادی دارد. حال ممکن است افرادی که اطلاعات کمتری درباره درب ضد سرقت دارند این سوال را داشته باشند که چرا باید از این درب ها برای ساختمان های خود استفاده کنیم؟ و از کجا باید برای خرید درب ضد سرقت اقدام کنیم که مطمئن باشیم با کیفیت ترین درب ضد سرقت را برای خود تهیه می کنیم؟ ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر در این خصوص صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.در آخر بهترین مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران را به شما معرفی کنیم.

نشکن بودن درب ضد سرقت

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌ شود تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به خرید درب های ضد سرقت و استفاده از آنها برای افزایش امنیت ساختمان خود باشند این است که این درب ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که نشکن باشند و با ضربه و یا روش های دیگر نشکنند. به همین علت زمانی که فردی به هر دلیلی قصد دارد به صورت زوری و بدون اجازه وارد ساختمان شود نمی تواند با استفاده از شکستن درب ساختمان شما این کار را انجام دهد. توجه داشته باشید که این ویژگی نشکن بودن به دو دلیل است، اول این که از مواد خاصی برای ساخت بدنه و استراکچر درب ضد سرقت استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه می شود و دوم این که طراحی آنها با استفاده از تکنولوژی های خاصی است که این موضوع نیز در افزایش مقاومت و ابمنی درب ضد سرقت در برابر ضربه بسیار تاثیرگذار است.

درب ضد سرقت ! چرا و از کجا؟

استراکچر تقویت شده جهت افزایش ایمنی درب

قفل خودکار درب های ضد سرقت

در درب های معمولی زمانی که شما درب ساختمان خود را می بندید برای قفل کردن آن باید به صورت دستی عمل کنید و با استفاده از کلید درب ساختمان خود را قفل کنید ولی این موضوع در اکثر درب های ضد سرقت به صورت کاملا خودکار و هوشمند انجام می شود و به محض این که شما درب ساختمان را ببندید به صورت خودکار درب ساختمان شما قفل می شود. این موضوع دو کاربرد بسیار مهم دارد. کاربرد اول زمانی است که شما از منزل خارج می شوید، در این شرایط نیازی نیست که نگران باشید که آیا درب منزل خود را قفل کردید یا خیر. شما تنها با بستن درب می توانید منزل را ترک کنید و نگرانی درباره امنیت منزل خود نداشته باشید. کاربرد دوم زمانی است که شما در داخل منزل هستید و احساس امنیت نسبت به محیط ندارید، در این شرایط نیز تنها با بستن درب می توانید مطمئن باشید که درب به صورت خودکار قفل می شود.

باز کردن درب های ضد سرقت تنها با کلید اصلی امکان پذیر است

در بخش های قبلی اشاره کردیم که درب سرقت معمولا با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای طراحی و ساخته می شود. این موضوع باعث می شود تا برای باز کردن قفل این درب ها فقط کلید اصلی عمل کند و سایر کلیدها و یا روش های دیگری که برای باز کردن قفل درب های معمولی وجود دارد عمل نکنند. بنابراین استفاده از این درب ها می تواند به میزان زیادی امنیت ساختمان شما را افزایش دهد و باعث شود تا شما با خیالی راحت بتوانید از ساختمان خارج شوید. یک نکته بسیار مهم دیگر درباره قفل های درب ضد سرقت این است که شما حتی با کپی گرفتن از کلید اصلی هم نمی توانید درب های ضد سرقت را باز کنید و اگر شخصی تلاش برای انجام این کار کند درب به هیچ وجه باز نمی شود و با مشکل رو به رو می شود. بنابراین امنیت این درب ها بسیار بالاتر از درب های معمولی است و به همین علت نیز خرید آنها می تواند برای شما مفید باشد.3

درب ضد سرقت بسیار زیبا و جذاب است

در پاسخ به این سوال که چرا باید درب های ضد سرقت را خریداری کنیم می توان این پاسخ را نیز ارائه داد که یک درب ضد سرقت بسیار زیباتر از درب های معمولی است و به همین علت خرید آن می تواند زیبایی محیط ساختمان شما را نیز به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد. این درب ها از جنس های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و معمولا لایه بیرونی آنها که نشان داده می شود از جنس چوب است و دارای طراحی های بسیار زیبایی است. این درب ها به دو نوع درب های ضد سرقت ترک و ایرانی در بازارهای ایران موجود هستند که هر یک از آنها دارای مدل های مختلفی می باشند و دارای زیبایی های خاصی نیز هستند. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که به طراحی داخلی ساختمان خود اهمیت زیادی می دهید باید بدانید که استفاده از درب ضد سرقت می تواند باعث زیباتر شدن طراحی داخلی ساختمان شما شود.

درب ضد سرقت ! چرا و از کجا؟

سایر مزایا و ویژگی های درب های ضد سرقت

این درب ها معمولا به شکل ضد حریق طراحی و ساخته می شوند و به همین علت نیز حتی با آتش زدن آنها نیز می تواند آنها را از بین برد. جنس بخش داخلی اکثر این درب ها از استیل گالوانیزه است که مقاومت بسیار زیادی در برابر آتش سوزی دارد. یکی دیگر از مزایا و ویژگی های درب ضد سرقت این است که به شما اجازه می دهد تا انواع سیستم های هشدار را به راحتی بر روی آن نصب کنید بدون این که نیاز به انجام تغییرات خاصی در این درب ها باشید. نکته مهم دیگر این است که امکان نصب دوربین بر روی این درب ها نیز وجود دارد. بنابراین شما حتی زمانی که در منزل نیستید هم می توانید افرادی که در پشت درب ضد سرقت ساختمان شما قرار دارند را مشاهده کرده و آنها را شناسایی کنید.

درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به خرید مستقیم این درب ها از شرکت تولیدی درب ضد سرقت هستید باید بدانید که فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت دژ یکی از بهترین فروشگاه هایی است که برای خرید این درب ها وجود دارد. شما با مراجعه به وب می توانید با انواع درب ضد سرقت بیشتر آشنا شوید و اطلاعات زیادی را درباره ویژگی های هر یک از این درب های ضد سرقت بدست بیاورید. علاوه بر این کیفیت و اصل بودن این درب ها نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شوند و نیازی نیست که در زمان خرید نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. خدماتی نظیر مشاوره رایگان و بازدید رایگان از محل نصب توسط کارشناسان دژ، برای شما عزیزان تضمینی برای انتخاب بهتر است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها