رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543809

2 روش ساده برای خرید پرفکت مانی

رپورتاژ تبلیغی/در راه خرید یک محصول یا خدمات مواجه شدن با روش و مبالغ دلاری که غیر قابل پرداخت با ریال هستند می توان از راه های زیادی استفاده کرد. با خرید پرفکت مانی می توان هر چیزی را از سایت های مبدا خارجی خریداری کرد و حتی بیت کوین این میراث جدید بشر را معامله نمود.

image-20210424142933-1.png
dir="RTL" style="text-align:justify">در راه خرید یک محصول یا خدمات مواجه شدن با روش و مبالغ دلاری که غیر قابل پرداخت با ریال هستند می توان از راه های زیادی استفاده کرد. با خرید پرفکت مانی می توان هر چیزی را از سایت های مبدا خارجی خریداری کرد و حتی بیت کوین این میراث جدید بشر را معامله نمود. سخت بودن پروسه ی تبدیل ارزها و اعتماد به واسط های تبدیل یکی از مهم ترین فاکتورها در خریدهای این چنینی است. پرفکت مانی یک شرکت پانامایی است که خریدهای ریالی را از سایت های دیگر راحت کرده است. پرفکت مانی را می توان کلید راهگشای تحریم ها دانست. پرفکت مانی یکی از سیستم های جدید و نوین در پرداخت نامیده می شود که در سال 2007 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. واسط های مالی همیشه جذاب هستند آن هم برای کشورهایی که با تحریم در گیر هستند. شما در هر کجای دنیا باشید می توانید از طریق کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و از آن در سایت هایی که از پرفکت مانی پشتیبانی می کند، استفاده کنید.

مزایای پرفکت مانی

سیستم پرداخت پرفکت مانی مزایای زیادی دارد؛ این سیستم می تواند فاکتورهای بسیار خوبی را برای ساده تر شدن تراکنش های آنلاین قرار دهد. از مزایای پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سیستم پرداخت (Perfect Money) می تواند به صورت آنلاین ارزهای مختلف را دریافت، منتقل و ذخیره کند.
  2. خریداران با استفاده از سیستم Perfect Money، می توانند کالاهای مورد نظر خود را از سایت های مختلف که پذیرنده این ارز هستند خریداری کنند.
  3. پرفکت مانی به سادگی به دیگر ارزهای موجود در سیستم مالی قابل تبدیل خواهد بود.
  4. با پی پال می توان پرفکت مانی خرید.
  5. از پرفکت مانی در سیستم های فروشگاهی، دونیت کردن ها و … استفاده می شود.
  6. با معرفی کردن دوستان خود به سیستم مالی پرفکت مانی می توانید پورسانت دریافت کنید.
  7. 2 روش ساده برای خرید پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی که با خرید ووچر پرفکت مانی به سرانجام می رسد؛ با سیستم عامل های ساده ای قابل دسترس خواهد بود، این سیستم بر روی انواع سیستم های اندروید، IOS و ویندوز قابل نصب خواهد بود.

روش اول برای خرید پرفکت مانی

برای خریداری کردن پرفکت مانی کافی است سری به سایت این ارز بزنید؛ بعد از پر کردن فرم های مربوطه می توانید حساب خود را ایجاد کنید، در پرفکت مانی سه نوع حساب وجود دارد، حساب معمولی، ویژه و همکار. شما بدون احراز هویت هم می توانید با کارمزد دو درصدی از حساب معمولی بهره ببرید. پرفکت مانی خریداری شده از این روش برای افرادی که علاقه مند هستند کارمزد دو درصدی بدهند مناسب است اما در تراکنش هایی با مبلغ بالا این بهینه نخواهد بود. در حساب ویژه که پس از یک سال به کاربر داده می شود کارمزد کمتر خواهد شد. بعد از ثبت نام در پرفکت مانی یک آی دی کاربری برای شما ایمیل می شود و بعد از آن هر بار برای ورود باید با ایمیل حساب خود را از لحاظ امنیتی تایید کنید.

روش دوم خرید و فروش پرفکت مانی

برای فروش پرفکت مانی و خرید این ارز می توانید از سایت های واسط ایرانی استفاده کنید تا مراحل در امنیت کامل و با سرعت انجام شود. دیجی پول مطمئن ترین بستر برای خرید و فروش پرفکت مانی است که در کمترین زمان ممکن می تواند کارهای مربوط به خرید و پروسه ی افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. دیجی پول یک منبع موثق در اخبار ارزهای دیجیتال است که می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. در مسیر خرید پرفکت مانی برای سرمایه گذاری دیجی پول از صفر تا صد را برایتان تشریح خواهد کرد. کافی است با شماره گیری 021284298 با کارشناسان دیجی پول ارتباط برقرار کنید.

با مراجعه به سایت دیجی پول به آدرس www.digipool.net می توانید بعد از ثبت نام و ارسال مدارک و طی کردن بقیه ی پروسه به حساب پرفکت مانی خود دسترسی پیدا کنید. احراز هویت در دیجی پول به سریع ترین روش ممکن خواهد و در کوتاه ترین زمان ممکن به ووچر پرفکت مانی خود دسترسی پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم اگر علاقمند به خریدهای دلاری هستید پرفکت مانی را جایگزین کنید تا به سرعت و با امنیت بالا به هدف خود برسید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها