رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545357

نگاهی به جدایی دستیار مجیدی از استقلال

کمالوند چرا آمد؟ چرا رفت؟

ساعت 24-استقلال از گروه مرگ زندگی ساخت و به عنوان تیم نخست راهی دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد. تنها یک روز بعد از بازگشت کاروان آبی‌ها به تهران بود که خبر رسید فراز کمالوند، مدیرفنی استقلال و دستیار فرهاد مجیدی از این تیم جدا شده و به سایپا می‌رود.

این خبر نه تنها هواداران استقلال را شوکه کرد که هیات‌مدیره این باشگاه را هم متعجب ساخت. در این حد که حجت نظری، سخنگوی باشگاه بیاید و بگوید: «اعضای هیات‌مدیره از این انتقال اطلاعی نداشتند و ما هم شوکه شدیم.» به هر ترتیب در آستانه بازگشت استقلال به مسابقات لیگ فراز کمالوند همان‌طور که پیش‌تر از این شاهین را به بهانه یک فرصت بهتر ترک کرد و به استقلال آمد، این‌بار استقلال را به خاطر سایپا کنار گذاشت.
فراز کمالوند دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر از طریق تماس تصویری حاضر شد تا به سوالات و ابهامات در رابطه با نحوه خروجش از استقلال پاسخ دهد. کمالوند اما مثل همیشه سیاست در لفافه حرف زدن و پلیسی کردن ماجرا را پیش گرفت و جوری صحبت کرد که انگار یک مقام سیاسی است و ممکن است اظهاراتش بعدا مورد سوءاستفاده یا استفاده دیگران قرار بگیرد. دستیار فرهاد مجیدی در مورد نقش خودش در کادر فنی استقلال هزار بار تکرار کرد که همه کاره فرهاد مجیدی بوده و نبود من اصلا تاثیری در وضعیت استقلال نخواهد گذاشت. او در رابطه با نحوه جدایی‌اش از استقلال هم به ذکر این نکته بسنده کرد که من با آقا فرهاد حرف زدم و موافقت ایشان را گرفتم. مدیر فنی سابق استقلال در مورد مشکلات فنی تیم هم با ذکر کلمه «در هر صورت» در ابتدای هر جمله‌ تمام تلاشش را می‌کرد که به کلی‌ترین شکل ممکن پاسخ مجری برنامه را بدهد. بحث مبلغ قرارداد و اینها هم که اصلا جای صحبت نداشت.
فراز کمالوند در مورد تاثیرش بر وضعیت فنی استقلال آن‌قدر شکسته‌نفسی می‌کند که آدم از خودش بپرسد اگر هیچ تاثیری نداشته پس چرا اصلا آنجا کار می‌کرده؟ یا آن‌قدر همه‌ چیز را به فرهاد مجیدی ارجاع می‌دهد که انگار او با حفظ سمت در قامت سرمربی، مدیرعامل باشگاه هم هست و مسوولیت نقل‌وانتقالات به دوش اوست. فراز کمالوند آن‌قدر محافظه‌کار است که حتی در مقابل سوال صریح سخنگوی باشگاه هم به او نگفته بود می‌خواهد به سایپا برود. همه این رفتارها چند علامت سوال بزرگ به وجود می‌آورد؛ اینکه کمالوند آیا از استقلال فقط یک سکوی پرش می‌خواست تا از دسته یک بتواند به لیگ برتر برسد یا همه‌چیز دارد روال طبیعی خودش را طی می‌کند؟ اصلا چرا مدیرعامل استقلال نباید هیات‌مدیره باشگاه را در جریان جدایی کمالوند قرار بدهد؟ رضایتنامه این مربی چطور صادر شد و قرارداد باقی‌مانده او با باشگاه استقلال چه می‌شود؟
به هر حال دستیار فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد و سرمربی آبی‌ها هم با یک استوری «با آرزوی موفقیت» او را بدرقه کرد. فراز کمالوند هم رفت به سیاهه نقل و انتقالات عجیبی که در فوتبال ایران رقم می‌خورد. با این تفاوت که این جابه‌جایی در حد فیلم‌های پلیسی پر از معما و ابهام بود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها