رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545595

ظریف برای توضیح درباره فایل صوتی به مجلس می رود

ساعت 24 - محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) برای ادای توضیح درباره فایل صوتی منتشر شده از سخنان وی در جلسه کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

dir="RTL" style="text-align:right">به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری شبستان، موضوع جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه ایران درباره توضیحات ظریف در خصوص فایل صوتی درز پیدا کرده و بررسی سوالات نمایندگان از عملکرد وزارت خارجه خواهد بود.

فایل صوتی محرمانهٔ ظریف به انتشار بخشی از یک مصاحبهٔ هفت‌ساعته میان سعید لیلاز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجهٔ ایران اشاره دارد. در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ فایل صوتی سه‌ساعته‌ای از آن مصاحبهٔ نخست توسط شبکهٔ خبری ایران اینترنشنال منتشر شد که حاوی سخنان ظریف در گفت‌وگو با سعید لیلاز در مورد مسائل کشور در زمینهٔ سیاست خارجی بود. این فایل صوتی با نام «تاریخ شفاهی ایران» و توسط مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری تهیه شده بود. پیشتر زهره الهیان نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، در نامه‌ ای خطاب به محمّدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، با طرح ۲۰ سوال، خواستار پاسخ وی به این سؤالات شده بود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها