رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545865

درخواست میلیاردی سپیدرود توسط شهردار رشت امضا شد

ساعت 24-لایحه کمک به باشگاه سپیدرود رشت توسط شهردار این شهر امضا شد.

در پی درخواست مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از شورا و شهرداری رشت و نامه 7نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود، این درخواست برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال شد. در این مرحله شهردار رشت سیدمحمد احمدی با اشراف به وضعیت حساس و اوضاع نابسامان باشگاه سپیدرود ضمن موافقت با لایحه و مبلغ آن، در اسرع وقت لایحه کمک به باشگاه را تنظیم و تایید و برای طرح در صحن عمومی شورا بلافاصله آن را به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کرد.

سرعت عمل و حسن نیت شهردار و سایر پرسنل شهرداری رشت در تنظیم و ارسال به موقع لایحه کمک به باشگاه سپیدرود موجب می‌شود تا در جلسه هفته جاری شورای شهر رشت این لایحه طرح و بررسی گردد و با حسن نیتی که در بین اعضای شورا نسبت به تیم ریشه دار گیلان زمین وجود دارد مورد تصویب احتمالی قرار گرفته و با مساعدت فرماندار رشت علی فتح الهی این کمک فوری به تیم سپیدرود تزریق شود.

تیم محبوب گیلان با کسب نتایج مطلوب در چند هفته اخیر، در کورس صعود و شانس بازگشت به لیگ دسته اول است اما این روزها از لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارد و با پرداخت کمک شورا و شهرداری رشت بخش بزرگی از مشکلاتش حل خواهد شد و پس از چند سال ناکامی می‌تواند دوباره دل هواداران پر شمارش را شاد کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها