رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 546018

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

رپورتاژ تبلیغی / تولید محتوا یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است که در چند سال اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با قرار دادن محتوا در وب سایت خود می‌توانید اعتبار سایت‌تان را بالا ببرید و تعداد مخاطبین بیشتری را به بازدید از صفحه خود ترغیب کنید.

dir="RTL" style="text-align:justify">همچنین سفارش تولید محتوا و قرار دادن محتوای مناسب در صفحه‌تان می‌تواند به ارتقای برند کاری شما و بالا بردن جایگاه صفحاتتان کمک کند. با تولید محتوا می‌توانید سلایق مخاطبین و مشتریان را بهتر بشناسید و بازاریابی را مطابق با سلیقه آن‌ها تنظیم کنید. انجام این کار موجب می‌شود که مخاطب شما برندتان را بهتر بشناسند و برای دریافت خدمات به شما مراجعه کنند. البته اهمیت تولید محتوا تنها به بازاریابی محدود نمی‌شود و گستره وسیع‌تری را در برمی‌گبرد.

تولید محتوا چه اهمیتی دارد؟

با تولید محتوای مناسب و جذاب، شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌های تبلیغاتی سنگین، برند خود را به مخاطبین بیشتری معرفی کنید. به این شکل، تنها با پرداخت هزینه کمی برای تولید محتوا، شما می‌توانید برند کاری و تجاری خودتان را تقویت کرده و ارتقا دهید. این محتوای تولیدی می‌تواند در غالب ویدیو، متن، عکس و... به معرفی برند شما کمک کند.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

چنان چه شما برای وب سایت خودتان محتوای متنی تولید می‌کنید، بهتر است از کلمات کلیدی پرجست‌وجو در گوگل استفاده کنید. استفاده از این کلمات کلیدی کمک می‌کند تا با جست‌وجوی مخاطبین، وب سایت شما در صفحه اول سرچ نمایش داده شود و به این ترتیب بیشتر دیده شوید. تولید محتوا با محوریت مشاور کسب و کار در حوزه مورد فعالیت‌تان نیز می‌تواند یک نمره مثبت برای شما محسوب شود.

گوگل تمایل دارد که همیشه بهترین و به روزترین مطالب را در صفحه اول جست‌وجوی خود به کاربران نمایش دهد. با سفارش تولید محتوا به شکل مداوم و به روز کردن سایت خود با محتواهای جدید، جایگاه بالاتری را در رتبه بندی وب سایت‌ها از آن خود خواهید کرد و مسلما بیشتر دیده می‌شوید. به علاوه با تولید محتوا شما می‌توانید اطلاعاتی را در رابطه با خدمات ارائه شده و محصولات خود در اختیار مخاطبین قرار دهید.

به این ترتیب، شما می‌توانید تفکر آن‌ها را طوری سوق دهید که باور کنند به استفاده از خدمات ارائه شده شما احتیاج دارند. در پایان، می‌توان تولید محتوا را یک راه ارتباطی میان شما و مشتریان دانست. با تولید محتوای خوب و مناسب، هم اعتماد مشتریان به شما بیشتر می‌شود و هم می‌توانید با ترغیب آن‌ها به خرید، از رقیبان خود پیشی بگیرید.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

یک محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود سفارش تولید محتوا بدهید، ابتدا باید بدانید که یک محتوای خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. یک محتوای خوب می‌تواند در غالب عکس، ویدیو، صوت، نوشته، پادکست و... باشد. از آن جایی که تولید محتوای خوب یکی از مهم ‌ترین ارکان و اجزای سئو است، باید پیش از هر چیزی به کیفیت محتوای تولید شده توجه داشته باشید.

محتوای مناسب باید به گونه‌ای تهیه شود که برای مخاطبین کاربردی و ارزشمند و در عین حال سرگرم کننده باشد. همچنین محتواهای منحصربه‌فرد و غیر تکراری، تاثیرگذاری بیشتری دارند و از نظر مخاطبین شما ارزشمندتر خواهند بود. محتواهای خوب، محتواهایی هدفمند هستند که متناسب با ویژگی‌های مخاطب شما و رسانه مورد نظرتان تهیه می‌شوند و در تولید آن‌ها به نیازهای مخاطب توجه شده است.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

به کجا سفارش تولید محتوا بدیم؟

برای سفارش تولید محتوا بهتر است به تولیدکنندگانی سفارش بدهید که محتوای با کیفیتی به شما ارائه می‌دهند. اگر این محتوا به صورت متنی باشد، بهتر است با رعایت کامل اصول و قواعد دستور زبان فارسی نوشته شده باشد و ترجیحا نویسنده برای تهیه آن از ترجمه محتواهای خارجی استفاده کرده باشد.

برای سفارش تولید محتوا، می‌توانید به وب سایت‌ها و شبکه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، پیام بدهید و از آن‌ها بخواهید که به شما نمونه کار بدهند. به علاوه، بهتر است به شرکت‌ها و وب سایت‌های تولید محتوایی پیام بدهید که می‌توانند رتبه شما را بالا ببرند و به بیشتر دیده شدن شما کمک کنند.

پیشنهاد مشاوره و کسب و کار ایرانی

در سرتیترهای قبلی به بررسی خصوصیات شرکت‌های تولید محتوای مناسب و شرکت‌های تولید محتوای غیر حرفه‌ای پرداختیم. اگر شما یک شرکت در زمینه تولید محتوا هستید و می‌خواهید مانند یک شرکت حرفه‌ای در این زمینه عمل کنید، ما انجام مشاوره با موسسه دکترویز را به شما توصیه می‌کنیم.

موسسه دکتر ویز یک موسسه ارائه کننده مشاوره کسب و کار است که به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و می‌تواند شما را در موارد مختلفی از جمله انتخاب اسم شرکت، کمک کند. با دریافت مشاوره از موسسه دکتر ویز، شما می‌توانید کسب و کار خودتان ارتقا بدهید و خدمات بهتری در حوزه تولید محتوا به مشتریان ارائه کنید. پس از انجام این کار، خواهید دید که تا چه حد می‌توانید در کسب و کار موفق‌تر عمل کنید و پیشنهادات بیشتری را برای تولید محتوا دریافت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها