رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 547951

برای تور ترکیه در تابستان به کدام شهرها سفر کنیم؟

رپورتاژ تبلیغی / ترکیه یکی از کشورهای ارزان و توریستی در جهان است که گردشگری مهمترین صنعت این کشور محسوب می شود.

dir="RTL" style="text-align:justify">مهمتر اینکه وجود طبیعت بکرش، سواحل مدیترانه ‌ای آرامش بخش، تفریحات آبی متنوع، حمام‌ های سنتی، سواحل شگفت انگیز دریای سیاه و کوه ‌های سرسبز و مه ‌گرفته در کنار صدها جاذبه و اماکن دیدنی و چشمنواز دیگر این کشور را در لیست ششمین کشور گردشگر پذیر در دنیا قرار داده است. خوب سوال خیلی از شما عزیزان این است که برای تور ترکیه در تابستان به کدام شهرها سفر کنیم؟ خوب این موضوع کاملا سلیقه ای است اما با توجه به استقبال کاربران فعال در حوزه گردشگری ترکیه مقاصد پرطرفداری هست که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. در ادامه وجود ویژگی ‌های منحصر به فردی همچون نزدیک بودن کشور ترکیه، سازگاری غذاهای ترکیه‌ مانند انواع کباب ‌ها با طبع ما ایرانیان و مهمتر پایین بودن نسبی نرخ هزینه ‌ها باعث شده است تا این کشور را جزو اولین گزینه ‌ها برای سفرهای خارجی قرار دهیم.

خوب محبوب ‌ترین شهرهای توریستی ترکیه برای گذراندن تعطیلات تابستانی استانبول، آنتالیا، آلانیا، ازمیر، بدروم، کوش آداسی و مارماریس هستند که همواره جزو انتخاب های اولیه مسافران ایرانی بوده است. اما شهرهای استانبول و آنتالیا و مارماریس همیشه الویت بیشتری داشته و دارد. این شهرها در تمام طول سال شلوغ هستند (البته پیش از شیوع بیماری کرونا) اما شهرهای ساحلی همچون آنتالیا و مارماریس در فصل ‌های بهار و تابستان جمعیت زیادی از گردشگران را به خود جذب می کنند. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه که می توان در تعطیلات تابستان به آنها سفر کرد را بشما معرفی کنیم، پس همراهمان باشید.

تور استانبول تابستان، بهترین مقصد خارجی برای سفر

تور استانبول تابستان باعث شده تا این شهر همیشه روزهای پر شور و شلوغی را تجربه می کند، به گونه ‌ای که این ایام " های سیزن " خرید تور استانبول هستند، یعنی در این ایام قیمت بلیط هواپیما به این مقصد گرانتر از دیگر فصل های سال می شود و در نتیجه اغلب مسافرانی که برای تفریح و استراحت به این شهر جذاب و تاریخی سفر می‌ کنند، به دنبال مناسب ترین تور استانبول تابستان می گردند. اما این روزها با توجه به فروکش کردن تب و لرز کرونا در سال جدید، احتمالا استانبول به یکی از شلوغ ‌ترین مقاصد گردشگری در تابستان 1400 تبدیل خواهد شد. بی شک استانبول مقصدی جذاب برای تورهای تابستانی بشمار می رود و این فصل به صورت کلی ایام توریستی این مقصد بشمار می رود و گرانی این فصل هم به همین علت است. خوشبختانه تابستان آب و هوای استانبول مطلوب می ‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی و شگفت انگیز می ‌کند.

در خصوص قیمت تور استانبول تابستان هم باید بگوییم که اختلاف قیمت این تورها دقیقا به زمان سفر شما بستگی دارد. اگر در این بازه زمانی در استانبول مراسم یا نمایشگاهی برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما بالاتر میرود. اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول نباشد، هزینه تور استانبول تابستانی شما نسبت به دیگر زمان ها کاهش می یابد، بنابراین نرخ تور مسافرتی استانبول در اصل به شرایط هتل‌ ها و ایرلاین ها در این مقصد بستگی دارد و اما بهترین زمان خرید تورهای تابستان استانبول چه زمانی است؟ خوب شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر این امکان را دارید که تور استانبول خود را خریداری کنید. اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگفته باشد این است که در "های سیزن" ترجیحا بلیط ‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید.

تور آنتالیا تابستان، سفر به مروارید مدیترانه در ترکیه

آنتالیا یکی دیگر از شهرهای زیبا و توریستی کشور ترکیه و مهمتر نگین مدیترانه می باشد که محبوبیت ویژه ای در جذب توریست در تابستان دارد. همچنین قرار گرفتن در منطقه جنوب غربی ترکیه و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا این شهر آب و هوایی رویایی و بی نظیری را تجربه کند. حجم بالای مسافرین تور آنتالیا تابستان، این شهر را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی ترکیه در این بازه زمانی بدل کرده است. با این توصیفات در سال های اخیر هتل‌ ها و پارک‌ های آبی و غیر آبی متنوع مهیجی در این شهر ساخته شده است. از این رو تور آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خود را دارد، اما با این حال فصل تابستان گردشگران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد و دلیل آن هم وجود سواحل شگفت انگیز این مقصد می باشد.

در خصوص پروازهای آنتالیا هم باید بگوییم که شرکت‌ های هواپیمایی داخلی و ترکی گوناگونی از تهران و چند شهر دیگر به مقصد آنتالیا در طول هفته پرواز دارند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این بوده که پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ ای هستند؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعد بر میگردند. البته تعداد پروازهای آنتالیا در تعطیلات نوروز، تابستان و ایام پیک سفر افزایش خواهند داشت. سعی کنید اگر این فصل را برای سفر انتخاب کردید، تفریحات تابستانی آنتالیا را شما را غرق در هیجان و لذت میکنند را تجربه کنید؛ از پرطرفدارترین تفریحات تابستانی آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· گلف بازی در آنتالیا: گلف بازی یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیاست.

· رفتینگ در آب ‌های خروشان آنتالیا: شما می‌توانید از پارو زدن در آب و تماشای مناطق زیبای آنتالیا لذت برید.

· غواصی در آب ‌های زلال آنتالیا: شما می‌توانید بعد آموزش دل به دریا زده و از دنیای زیر آب لذت ببرید.

· خرید در مراکز خرید آنتالیا: آنتالیا مناسب خرید کردن است و همه‌ برندهای معروف دنیا در آن جا شعبه دارند.

· پارک‌ های آبی انتالیا: 4 پارک آبی در آنتالیا وجود دارد که معروف ‌ترین آن ‌ها آکوافانتاسی است.

· سافاری در آنتالیا: در تورهای یک روزه سافاری آنتالیا، با جیپ به دل جنگل و آب رفته و از تماشای طبیعت لذت می ‌برید.

و اما در آخر بهترین زمان خرید تور آنتالیا تابستان 1400 چه زمانی است؟ از آنجایی که آنتالیا فقط دو روز در هفته پرواز دارد مسافرانی که قصد تهیه تور مسافرتی آنتالیا را دارند باید حداقل یک هفته زودتر برای تهیه تور مورد نظرشان اقدام کنند و نکته قابل توجه این است که تور آنتالیا به جز ایام نوروز هفت روزه است و گرفتن تور با تعداد روزهای کمتر یا بیشتر امکان ‌پذیر نمی باشد. در ادامه خوشبختانه تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به آنتالیا بشمار می رود. در این فصل این امکان را دارید که بهترین هتل های ساحلی آنتالیا را رزرو کنید و به تفریحات هیجان انگیز ساحلی فوق العاده جذابی بپردازید و به همین دلیل تقاضا برای سفر بالا خواهد رفت و در نتیجه هزینه تور آنتالیا تابستان 1400 قطعا کمی بالاتر می رود. اما شما میتوانید مناسب ترین و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل را در قالب تور آنتالیا را از مجموعه مسافرتی نامی گشت بخواهید.

تور مارماریس تابستان، تجربه ای در بهشت گمشده ترکیه

مارماریس، جزیره ای بسیار زیبا و دیدنی در ترکیه است که در امتداد ساحل جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته است و این روزها به مقصدی پرطرفدار در تابستان بدل شده است و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات تابستانی جذب خود کرده است. این شهر بندری در بین ساحل دریای اژه و دریای مدیترانه و در بین رشته ‌کوه‌ های کنار دریا قرار دارد و دارای دو لنگرگاه می باشد. شهر مارماریس در دره ای بین کوهستان کاج جنگلی (Pine-Frosted) و آب زلال دریای مدیترانه قرار داشته که شما با تور مارماریس تابستان می توانید این همه زیبایی و شگفتی را از نزدیک لمس کنید، در این آب ها شیرجه بزنید و شنا کنید به دلیل اینکه قایقرانی و شیرجه زدن در دریای مدیترانه در یک آب و هوای گرم بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که سفر به مارماریس در تابستان نیز به صورت هفتگی می باشد و به همین دلیل حالا که قصد سفر به مارماریس را دارید می بایستی 6 شب در این شهر اقامت داشته باشید، بنابراین به جهت کاهش هزینه ها به هتل های 3 ستاره یا حتی 4 ستاره بی کیفیت فکر نکنید و پیشنهاد ما هتل های 5 ستاره یوآل مارماریس است، چرا که شما با اقامت در بهترین هتل های مارماریس سفری عالی و به یادماندنی را تجربه می کنید و خوشبختانه شما هیچ نیازی به گشت شهری هم نخواهید داشت چرا که در بسیاری از هتل های مارماریس انواع تفریحات متنوع تعبیه شده است.

در خصوص تور مارماریس تابستان باید بگوییم که خرید این تورها در تابستان با ایرلاین داخلی مثل آتا ابتدا به ازمیر می‌ روید و با ترانسفر زمینی که 4 ساعت زمان می برد به مارماریس می رسید و اما اگر پرواز خارجی یا ترک مثل ترکیش یا سان اکسپرس را هم انتخاب کنید روال به همین شکل است و میبایستی در ازمیر فرود بیایید. در ادامه مارماریس یکی از شهرهای دیدنی و ساحلی ترکیه است که زیبایی های آن می تواند در مقایسه با نقاط دیدنی دیگر ترکیه حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. از جمله جاذبه های گردشگری مارماریس که میتوانید در تور تابستانی از آنها لذت ببرید می توان به ساحل زیبای مارماریس، قایقرانی بی نظیر، ورزش های ماجراجویانه آبی، رستوران های لوکس مارماریس، شب های زنده پر شور و شوق و یا گذراندن یک روز خوب و به یاد ماندنی در سواحل مارماریس و دیدن تابش آفتاب بر دریای مدیترانه و... اشاره کرد. اگر هم به دنبال تفریح هایی هستید که باعث افزایش آدرنالین خونتان میشود، می توانید یک روزتان را در یکی از پارک های آبی مارماریس به نام های آکوا دریم (Aqua Dream) و آتلانتیس (Atlantis) بگذرانید، همچنین در مارماریس از برنامه های روزانه قایقرانی و رفتینگ نیز می توانید بهره مند شوید و کلی لذت ببرید. در نهایت از دیگر تفریحات هیجان انگیز در تور تابستان مارماریس جیپ سواری در طبیعت شگفت انگیز مارماریس می باشد.

در آخر شما علاقه مندان به شهرهای جذاب ترکیه می توانید با انتخاب تورهای تابستان 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای استانبول، آنتالیا و مارماریس در تعطیلات تابستان امسال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به سایت نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقاصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها