رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 548258

گیفت مکس بهترین نرخ خرید گیفت کارت پلی استیشن ، پلاس  100% قانونی | خرید گیفت کارت ارزان  |  Giftmax.ir

رپورتاژتبلیغی/گیفت کارت گوگل پلی (googleplay giftcard )،آیتونز( itunes )، پلی استیشن ( psn giftcard ، پلاسplus )، ایکس باکس ، استیم آمریکا – آرژانتین( steam ) ، نینتندو ، یوسی پابجی کش ،مایکروسافت ، نینتندو ، آمریکن اکسپرس ، battle royal ،ویزا و مستر کارت ،گیفت کارت ریزرگلد ارجینال و اصلی را چگونه با بهترین قیمت و با اطمینان تهیه کنیم ، گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی، تضمین کمترین نرخ خرید این تضمین را بشما میدهد !

خبر
style="text-align:justify">گیفت مکس بهترین نرخ خرید گیفت کارت پلی استیشن ، پلاس  100% قانونی | خرید گیفت کارت ارزان  |  Giftmax.ir

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد خرید گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت آیتونز، خرید گیفت کارت پلی اسیتشن و سایر گیفت کارتهای معتبر برای کاربران Android و iOS و کاربران آنلاین کنسول بازی و سایر موارد که ز دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید گیفت کارت ارزان و بی دردسر گیفت کارت وجود دارد ؟

گیفت مکس بهترین نرخ خرید گیفت کارت پلی استیشن ، پلاس  100% قانونی | خرید گیفت کارت ارزان  |  Giftmax.ir

خبر خوب این است که همچنان، فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس (giftmax.ir) نام دارد ، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که کمترین قیمت خرید گیفت کارت (خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت ارزان و خرید گیفت کارت آیتونز ، ...) را در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران ارائه دهد .

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل ، سونی ، مایکروسافت ، نینتندو ، استیم ،و ... تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند خرید گیفت کارت ارزان . البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  1. فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  2. فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl میباشد که امنیت خریدهای شما رو تضمین میکند .
  3. فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [7/24]
  4. نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند گزارش ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.
  5. همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت مکس از طریق تلگرام ، واتساپ به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران ، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.

گیفت مکس بهترین نرخ خرید گیفت کارت پلی استیشن ، پلاس  100% قانونی | خرید گیفت کارت ارزان  |  Giftmax.ir

خطاهای رایج در هنگام استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

یکی از مهمترین مشکلاتی و مواردی که هنگام خرید و ریدیم یا استفاده از کدهای گیفت کارت پلی استیشن شاهد مشکلات و اررورهای رایجی خواهید بود (خطا در زمان ریدیم گیفت کارت پلی اسیتشن ( Reedem date )) که اگر این موارد رو مشاهده کردید مشخص گردد مشکل و رفع آن چطور خواهد پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت پلی استیشن همراه باشید.

ارورهای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن PSN

اگر هنگام استفاده از گیفت کارت پلی استیشن با مشکل یا خطایی روبه رو شدید نگران نباشید، ما تعدادی از این خطاها را در این بخش برایتان توضیح میدهیم.

ارور This prepaid code has already been redeemed

  • اگر در هنگام ردیم کردن با ارور This prepaid code has already been redeemed. مواجه شدید بدین معناست کد وارد شده قبلا توسط خودتان یا شخص دیگری استفاده شده است.

ارور The code you entered is incorrect or is no longer valid

  • اگر در هنگام ردیم کردن با ارور The code you entered is incorrect or is no longer valid. مواجه شدید بدین معناست کد وارد شده اشتباه است. مجدد کارکتر های کد را چک کنید. پس از اطمینان از درست وارد کردن کد با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

ارور The prepaid card is not available in this region.

  • اگر در هنگام ردیم کردن با ارور The prepaid card is not available in this region. مواجه شدید بدین معناست که کشور اکانت و کشور گیفت کارت با هم یکسان نمی باشند.
  • اگر با ارور The code you entered is inactive . please chek terms and conditations رو به رو شدید به این معناست که کد وارد شده اشتباه است .اما در صورتی که بالانس کد گیفت کارت خریداری شده نمایش داده شود و پس از confirm با این ارور مواجه شدید کد غیر فعال بوده در این صورت با پشتیبانی در ارتباط باشید .
  • اگر با ارور یا خطای The Prepaid Card transaction exceeds the wallet limit مواجه شدید به این معناست که اکانت خود را به طور متوالی بیش از حد شارژ کرده اید و حال اجازه ی شارژ مجدد ندارید .

لازم به ذکر است که گیفت کارت پلی استیشن PS4 با اعتبارهای زیر در سایت گیفت مکس موجود است :

  • خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۲۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۴۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۶۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۷۵ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا
  • خرید گیفت کارت ۱۰۰ دلاری پلی استیشن ps4 امریکا

و همچنین :

در پایان باتوجه به گستردگی خطاها و مشکلات رایج که در هنگام استفاده و یا خرید گیفت کارت پلی استیشن ممکن است شما را با مشکل روبرو کند ، پیشنهاد میگردد در بخش ویژه وبلاگ فروشگاه گیفت مکس بخش پلی استیشن ، کاملترین و بریزترین مطالب در رابطه تمامی مشکلات و ارروهای مربوط به گیفت کارت پلی استیشن و همچنین کنسول های نسل 9 و هشتم پلی استین 5 و پلی اسیتشن 4 با جزئیات برای مخاطبان در دسترس میباشد که میتواند بخوبی مشکلات و سئوالات شما را پاسخ دهد ، پس جهت مشاهده به آدرس اینترنتی " shorturl.at/ozCLM " مراجعه فرمائید .

گیفت کارتهای موجود در گیفت مکس شامل انواع گیفت کارت قانونی ، اعم از گیفت کارت پلی استیشن در مقادیر 10 دلار الی 100 دلار ، پلی اسیشتن پلاس یک ماه الی دوازده ماه ، پلی اسیتشن ناو یک ماه الی دوازده ماه ،انواع ریجنهای گیفت کارت پلی اسیتشن نظیر پلی اسیتش انگلیس و... ، گیفت کارت آیتونز در مقادیر 5 دلار الی 100 دلار ، گیفت کارت گوگل پلی قانونی و ارجینال در مقادیر 5 دلار الی 100 دلار و گیفت کارت ایکس بکس و استیم و نینتندو در مقادیر 5 دلاری الی 100 دلار ، سایر گیفت کارتهای متفرقه نظیر نینتندو ، آمریکن اکسپرس ، ویزا و...

شماره پشتیبانی فروشگاه گیفت مکس در ساعات اداری : 09372821372

پشتیبانی در24 ساعته در تلگرام || @hdmax کانال تلگرام گیفت مکس giftmax@ پیشنهادات شگفت انگیز درآخر هفته || برای خرید انواع گیفت کارت و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گیفت مکس مراجعه فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها