رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 549306

«هایفوتراپی پوست معجزه ای برای جوانسازی و لیفت صورت»

رپورتاژ تبلیغی/جوانسازی و صاف کردن پوست یکی از دغدغه های همیشگی افراد مختلف است که سعی می کنند با استفاده از روش های مختلف این کار را انجام دهند. در این میان با استفاده از روش امواج فراصوت هایفوتراپی پوست می توان به جوانسازی پوست با کمترین عوارض پرداخت. ما نیز در این مقاله سعی می کنیم به این موضوع بپردازیم.

image-20210602122053-1.jpeg

«هایفوتراپی پوست معجزه ای برای جوانسازی و لیفت صورت»

برخی از عوامل مانند سن و سال، کاهش وزن، استرس، قرار گرفتن در معرض اشعه های ماوراء بنفش خورشید، شست و شوی ناصحیح پوست، بیماری های مختلف، استفاده از مواد آرایشی نامناسب و ... می توانند، سبب رشد علائم پیری شوند و به همین دلیل باید با استفاده از روش های مختلف به جوانسازی و شادابی پوست به خصوص پوست صورت کمک کرد.

چگونگی انجام هایفوتراپی پوست

افرادی که در سنین بالا، پوست خود را چروکیده و فرسایش یافته می یابند، به دنبال استفاده از بهترین و تاثیرگذارترین روش جوانسازی می روند.

در این میان روش هایفوتراپی پوست یکی از روش های نوین می باشد که این روزها توانسته است به خوبی برای خود جا باز کند و بسیاری از افراد در محدوده سنین مختلف را جذب کند.

در این روش امواج فراصوت که مانند امواج سونوگرافی هستند به یک لایه از لایه های زیرین و عمیق پوست نقطه مورد نظر نفوذ می کنند و در آنجا متمرکز می شوند تا بتوانند با گرمای خود پوست را تحریک به تولید کلاژن کنند.

در این میان کلاژن نوعی ماده پروتئینی و تقویت کننده مهم در پوست می باشد که می تواند از ایجاد چین و چروک، افتادگی و شلی پوست افراد با سنین مختلف جلوگیری کند و به جوانسازی و شادابی پوست آنها کمک کند.

روش هایفوتراپی پوست می تواند با از بین بردن سلول های مرده، پوست را ترغیب به تولید کلاژن بیشتر کند تا سلول های تازه رشد یابند و سبب تقویت پوست و مستحکم شدن آن شوند.

با از بین رفتن سلول های مرده پوست، کم کم چروک ها در زمان بین سه تا پنج ماه از بین می رود و پوست شاداب تر می شود.

هایفوتراپی دور چشم

یکی از نقاطی که می توان برای جوانسازی و شادابی پوست آن از روش هایفوتراپی استفاده کرد، دور چشم است.

با استفاده از روش هایفوتراپی پوست می توان انواع افتادگی های پلک ها، انواع التهاب ها و کبودی ها و چین و چروک های دور چشم را رفع کرد.

گفتنی است که چشم ها یکی از حساس ترین نقاطی از صورت است که می توان با استفاده از روش مطمئن هایفوتراپی اقدام به جوانسازی آن کرد. پس بهتر است افراد ابتدا و قبل از هر چیز با تحقیقات لازم به دنبال استفاده از یک پزشک ماهر و با تجربه بروند.

پزشکان متبحر با تعیین عمق نفوذ و استفاده از امواج فراصوت هایفوتراپی کار را شروع می کنند. پزشکان دستگاه را روی قسمت مورد نظر از دور چشم به حرکت در می آورند و مشکلات ذکر شده را برطرف می کنند. طول هر جلسه درمانی برای درمان مشکلات دور چشم حدود 30 دقیقه تا یک ساعت می باشد.

البته نباید از این موضوع بگذریم این روش برای افرادی که چین و چروک های عمیق ندارند، بسیار مناسب تر می باشد و نتایج اثربخش آن خیلی زود دیده می شود.

البته افراد با سنین بالاتر که دارای چین و چروک های بیشتری نیز هستند، می توانند از روش هایفوتراپی پوست استفاده کنند اما تاثیرپذیری آنها ممکن است، کمتر باشد.

گفتنی است که از دلایل وجود مشکلات مذکور در دور چشم می توان به بی خوابی های مکرر، مصرف دخانیات، عوامل ژنتیکی و ارثی، مشکلات هورمونی، رژیم های غذایی ناسالم، سن و سال و ... اشاره کرد.

«هایفوتراپی پوست معجزه ای برای جوانسازی و لیفت صورت»

عوارض هایفوتراپی

عوارض روش هایفوتراپی پوست به منظور رفع چین و چروک و جوانسازی پوست بسیار کم می باشد. اما در کل برخی از بیماران به علت حساس بودن پوست در زمان هایفوتراپی دچار درد بسیار کمی در نقطه هدف می شوند.

به همین دلیل بسیاری از پزشکان قبل از شروع درمان با استفاده از بی حسی های موضعی، سعی می کنند دردهای احتمالی را کاهش دهند و آنها را از بین ببرند.

ملتهب شدن، قرمزی و کبودی نیز از دیگر عوارض این روش می باشند که در برخی از بیماران ایجاد می گردند. اما این بیماران نباید نگران باشند زیرا این عوارض هم زودگذر هستند و ظرف پنج روز تا 15 روز از بین می روند و کم می شوند.

پزشکانی که از روش هایفوتراپی پوست برای درمان بیماران استفاده می کنند باید از علم زیادی برخوردار باشند و تجربه کافی داشته باشند. زیرا باید میزان گرما و انرژی وارده به پوست تنظیم و کنترل شده باشد و بتوانند مقدار مورد نیاز آن را تشخیص دهند تا از سوزش پوست و ایجاد عوارض بدتر جلوگیری شود.

زیرا در صورت تنظیم نبودن و زیاد بودن امواج فراصوت و حرارت انتقالی به پوست، ممکن است پوست دچار سوختگی شود و در صورت استفاده کمتر از امواج فراصوت، پوست دچار تغییرات مناسبی نمی شود و مشکلات مورد نظر از بین نمی رود.

در برخی از موارد نیز بیماران در نقطه مورد نظر دچار بی حسی چند روزه می شوند. همچنین پیش آمده است که برخی از بیماران در طی عمل هایفوتراپی پوست احساس سوزش و خارش می کنند.

قابل ذکر است که بیماران اگر دیدند که همه این عوارض در ظرف مدت خاصی از بین نرفت باید به پزشک مراجعه کنند تا فکری به حال آنها شود.

گفتنی است که درست است این روش تاثیرگذاری خوبی دارد و دوران بهبودی آن نیز سریع تر می باشد اما بعد از گذشت زمانی، با ایجاد مجدد سلول های مرده ، دوباره روند تولید کلاژن کاهش می یابد و چین و چروک ها ایجاد می شوند و مدت ماندگاری آن کم می باشد، ماندگاری این روش تا حدود دو سال برای هر نوع بیمار است.

مزایای استفاده از روش هایفوتراپی پوست

· این روش از روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست می باشد، زیرا بدون ایجاد هر گونه برش و یا خط و خشی در پوست انجام می شود.

· این روش نوعی روش طبیعی برای پوست افراد می باشد که فقط با کمی تحریک، پروتئین های طبیعی بیشتری در پوست تولید می شوند و هیچگونه ماده مصنوعی به پوست وارد نمی شود.

· افرادی که از این روش برای حذف چین و چروک های پوستی خود استفاده می کنند، متحمل درد زیادی نمی شوند و فقط ممکن است کمی احساس سوزن سوزن شدن در پوست خود را داشته باشند.

· امواج ساطع شده از دستگاه هایفوتراپی فقط سلول های پوستی یک لایه را مورد هدف قرار می دهند و به لایه های سطحی و زیرین لایه هدف آسیبی وارد نمی کنند.

· گفتنی است که همچنین رگ های عصبی، ماهیچه ها و عضلات صورت نیز از این امواج در امان می باشند.

· افراد مختلف با هر نوع پوستی می توانند از این روش برای لیفت صورت، از بین بردن انواع چین و چروک های ابرو، دور چشم، رفع تیرگی و پف چشم ها، گردن، خط اخم و خط چانه، گونه و ... استفاده کنند.

افراد باید با تشخیص پزشک برای استفاده از این روش، نسبت به گذراندن چند جلسه درمانی آماده باشند.

همچنین ناگفته نماند که نوع پوست فرد نیز مورد دیگری است که می تواند تعیین کند بیمار باید چند جلسه درمانی را بگذراند. زیرا در صورت عمیق تر بودن مشکلات باید تعداد جلسات درمانی هایفوتراپی پوست بیشتر شود.

نتیجه نهایی کار بعد از ماه ها قابل مشاهده است و آن نتیجه قابل مشاهده لحظات و ساعات اولیه بعد از هایفوتراپی، ناشی از تورم می باشد که ممکن است در ظرف دو تا سه روز از بین بروند.

این روش درمانی ساده، در هر جلسه حدود 30 تا 60 دقیقه به طول می انجامد و بیمار می تواند بعد از ساعاتی به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

از دیگر مزایای این روش می توان به هزینه کم آن نسبت به دیگر روش ها اشاره کرد. همچنین این روش به خوبی می تواند با دیگر روش های جوانسازی پوست ترکیب شود تا عملکرد مطمئن تر و بهتری داشته باشد.

چه کسانی می توانند از روش هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده کنند؟

بسیاری از بانوان و آقایان سنین 25 تا 70 سال می توانند از این روش برای جوانسازی خود استفاده کنند.

این افراد می توانند انواع چین و چروک، شلی ها و افتادگی های پوست نواحی مختلف صورت و بدن خود را در هر محدوده سنی که هستند، از بین ببرند.

استفاده از روش هایفوتراپی پوست برای افراد جوانتر به خوبی جوابگو است و تاثیرپذیری بهتری دارد. اما در افراد سالمندتر تاثیر کمتری دارد و آنها باید از روش های تهاجمی و عمل جراحی استفاده کنند.

یکی از مراکزی که خدمات هایفوتراپی را بصورت حرفه ای در تهران انجام می دهد، کلینیک زیبایی گلدن رویال thegoldenroyal.com می باشد . لطفا جهت اطلاع از هزینه هایفوتراپی و مشاوره با شماره های : ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها