رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 549856

غذاهای عجیب و تهوع آور یک رستوران فرانسوی/ تصاویر

ساعت ۲۴-یک رستوران فرانسوی منوی عجیب و تهوع آوری را در مقابل مشتری قرار می‌دهد و مدعی است در آینده با فروش و استقبال زیادی روبرو خواهد شد.

خبر
div> به نقل از سان، منوی رستوران «Laurent Viet» برای افراد ضعیف نیست، اما ممکن است در آینده پذیرایی از جمعیت روزافزون جهان با این سبک غذاها باشد. این رستوران در منوی عجیب خود یک سالاد میگو با کرم‌های میلورم، حشرات ترد قرار گرفته روی سبزیجات و ملخ‌های پوشیده شده از شکلات سرو می‌شود. ظروف ظریف رستوان وییت باعث تحسین و لذت مشتریان ماجراجو در تراس مملو از آفتاب پاریس شده است.

سرآشپز فرانسوی هنگام تهیه ظرف ماکارونی تهیه شده از کرم میلورم، سیب زمینی شیرین و پیله حشرات سرخ شده گفت: این غذای عالی برای کسانی است که برای نخستین بار این گونه‌ها را امتحان می‌کنند، زیرا طعم‌های بسیار جالبی دارند. با توجه به اینکه فقط تعداد کمی ممکن است این غذا را دوست نداشته باشند.

غذاهای عجیب و تهوع آور یک رستوران فرانسوی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

در ماه ژانویه، سازمان ایمنی غذایی اروپا، کرم میلورم را برای مصرف انسان مناسب دانست و در ماه مه فروش آن را در بازار تصویب کرد. این نهاد استفاده بیش از ۱۲ فرآورده غذایی را که از حشرات، از جمله سوسک و ملخ تهیه می‌شود را نیز تصویب کرد. کرم‌های میلورم و حشرات به طور کلی می‌توانند در آینده با انتشار کربن کم منبع غذایی پایدار ایجاد کنند.

استفان دو کرسمایکر، سخنگوی بهداشت و ایمنی مواد غذایی در کمیسیون اروپا می‌گوید: حشرات مقوی هستند و واقعاً می‌توانند به ما کمک کنند تا به یک رژیم غذایی سالم و پایدار روی بیاوریم.

اما برای این رستوران فرانسوی چالش دوگانه‌ای دارد، زیرا او به دنبال ترویج ظروف خود در بین مردم و یادگیری نحوه تبدیل حشرات به غذاهای خوش طعم است.

این رستوران می‌گوید که ما باید طعم‌های مناسب و مواد مناسب را پیدا کنیم. همه چیز شگفت انگیز است. هر آشپزی به شما چنین چیزی را می‌گوید.

غذاهای عجیب و تهوع آور یک رستوران فرانسوی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
غذاهای عجیب و تهوع آور یک رستوران فرانسوی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
غذاهای عجیب و تهوع آور یک رستوران فرانسوی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها