رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551610

7 مورد از بهترین مراکز تفریحی و تجاری نزدیک به هتل پارمیس کیش

رپورتاژتبلیغی/یکی از بهترین هتل‌های بین المللی کیش، هتل پارمیس کیش می‌باشد. این هتل 5 ستاره در خیابان پردیس کیش با طراحی خاص، شیک و مدرن توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل در سال 1385، با 7 طبقه و تعداد 168 واحد اتاق تاسیس شد. همانطور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک هتل خوب، لوکیشن مناسب آن است تا به مراکز مهم شهر دسترسی آسانی داشته باشد؛ خوشبختانه هتل پارمیس کیش از این نظر کاملا مورد تایید است و به تعداد زیادی از مراکز تجاری و تفریحی کیش دسترسی آسانی دارد. در ادامه قصد داریم بهترین مراکز تفریحی و تجاری اطراف هتل پارمیس کیش را به شما معرفی کنیم.

خبر
style="text-align:justify">یکی از بهترین هتل‌های بین المللی کیش، هتل پارمیس کیش می‌باشد. این هتل 5 ستاره در خیابان پردیس کیش با طراحی خاص، شیک و مدرن توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل در سال 1385، با 7 طبقه و تعداد 168 واحد اتاق تاسیس شد. همانطور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک هتل خوب، لوکیشن مناسب آن است تا به مراکز مهم شهر دسترسی آسانی داشته باشد؛ خوشبختانه هتل پارمیس کیش از این نظر کاملا مورد تایید است و به تعداد زیادی از مراکز تجاری و تفریحی کیش دسترسی آسانی دارد. در ادامه قصد داریم بهترین مراکز تفریحی و تجاری اطراف هتل پارمیس کیش را به شما معرفی کنیم.

اگر در هتل پارمیس کیش اقامت دارید، این مراکز تفریحی و تجاری را از دست ندهید

در اطراف هتل پارمیس مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی وجود دارد؛ اما بحث این جا است که گاهی اوقات ما بین خوب و بهتر حق انتخاب داریم و اکنون ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به هتل پارمیس را بشناسید تا لذت گردش و تفریح در آنها را از دست ندهید.

اسکله تفریحی کیش

عده‌ای از کسانی که به کیش سفر کرده‌اند، معتقدند که اسکله تفریحی کیش بهترین جاذبه تفریحی آن می‌باشد. این اسکله که 437 متر طول و 18 متر عرض دارد از چوب ساخته شده است و یکی از مکان‌های تفریحی پر بازدید در کیش محسوب می‌شود. از بخش‌های مختلف این اسکله می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌ها، کلوپ تفریحات دریایی، سینما چهار بعدی و سالن بولینگ آن اشاره کرد؛ همچنین در این اسکله جاذبه‌های دیگری همچون دلفین‌ها، لاکپشت‌های دریایی و پرندگان دریایی نیز وجود دارد که می‌توانید در کنار تماشای غروب آفتاب و نوشیدن یک چای گرم از آن‌ها لذت ببرید. هتل پارمیس تا اسکله تفریحی کیش تنها حدود 1 و نیم کیلومتر فاصله دارد.

اسکله تفریحی کیش

پارک دلفین‌ها

دلفین‌ها یکی از حیواناتی هستند که از خیلی وقت پیش مورد توجه انسان‌ها قرار داشته و برای آن‌ها جذابیت زیادی دارند. پارک دلفین‌ها یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی کیش می‌باشد که سالانه حدود 2 میلیون نفر از این پارک دیدن می‌کنند و از بازی دلفین‌ها در آب و نمایش زیبای آنها لذت می‌برند. در پارک دلفین‌ها علاوه بر نمایش دلفین‌ها، جاذبه‌های مختلف زیادی وجود دارد که بسیاری از گردشگران به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. تونل آکواریوم، باغ پرندگان، تونل خزندگان و چندین گونه کمیاب گیاهی چند مورد از این جاذبه‌ها هستند. خبر خوب این است که فاصله هتل پارمیس با پارک دلفین‌ها تنها حدود 5 کیلومتر می‌باشد.

کارتینگ

یکی از تفریحات پر طرفدار کیش که به تخلیه هیجان شما کمک زیادی می‌کند، کارتینگ می‌باشد. پیست کارتینگ کیش اولین پیست کارتینگ در کل ایران است و به دلیل امکانات مناسبی که دارد به یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی کیش مبدل شده است، به طوری که بسیاری از ورزشکاران اتومبیل رانی، برای شرکت در مسابقات کارتینگ، به پیست کارتینگ کیش مراجعه کرده و ثبت نام می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از کارتینگ تنها برای افراد بالای 10 سال مجاز می‌باشد و کسانی می‌توانند از کارتینگ استفاده کنند که بالای 140 سانتی متر قد داشته باشند. فاصله هتل پارمیس تا کارتینگ بزرگ کیش فقط حدود 1 و نیم کیلومتر می‌باشد.

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی یا همان اسکی روی آب کیش یکی از تفریحات رایج در کیش است. کیبل اسکی کیش، بزرگترین کیبل اسکی در جهان و نخستین پارک اسکی روی آب در منطقه خاورمیانه می‌باشد. در مجموعه کیبل اسکی کیش با طول 860 متر و عرض حدود 160 متر، امکانات متعدد و زیادی برای گردشگران فراهم شده است تا لذت بخش‌ترین ساعات برای آن‌ها رقم بخورد. هتل پارمیس تا پارک کیبل اسکی حدود 1 کیلومتر فاصله دارد.

کیبل اسکی کیش

بازار پردیس 1

بعضی از پاساژهای کیش به قدری زیبا هستند و اجناس متنوعی دارند که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، دست خالی از بازارهای آن بیرون نخواهید آمد. بازار پردیس 1 یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش می‌باشد که به دلیل تنوع و فراوانی کالاها، بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند. در این پاساژ انواع لوازم صوتی، تصویری، لوازم کامپیوتر، پوشاک، رستوران، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی و... وجود دارد و هر نیازی که داشته باشید این بازار بزرگ جوابی برای آن خواهد داشت. این پاساژ بین بلوار راضی و خیابان فردوسی قرار دارد و همه روزه در آن راس ساعت 22 قرعه کشی برای اهدای جوایز نفیس به برندگان انجام می‌شود. فاصله هتل پارمیس کیش تا بازار پردیس 1 تنها 463 متر می‌باشد.

بازار پردیس 2

بازار پردیس 2 با مساحت 22000 متر مربع در سال 1378 تاسیس شد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. این پاساژ با انواع گیاهان تزئینی و درختان نخل تزئین شده است که وقتی با نور پردازی زیبای این مجموعه ترکیب می‌شود زیبایی آن را بیش از پیش احساس خواهید کرد. بازار پردیس 2 در نوار ساحلی ضلع شرقی کیش قرار دارد و به دلیل معماری بی نظیر و موقعیت فوق العاده‌ای که دارد، مورد توجه بسیاری از ساکنان کیش و البته گردشگران قرار گرفته است. در این پاساژ می‌توانید مشهورترین برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم برقی، لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و ... را پیدا کنید. در صورتی که در هتل پارمیس کیش اقامت داشته باشید، می‌توانید تنها با طی کردن مسافت 117 متر به این مرکز خرید فوق العاده برسید.

مرکز تجاری کیش

این بازار با مساحت حدود 16000 متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جزیره کیش می‌باشد که معماری زیبا و نورپردازی خیره کننده آن نمی‌گذارد، کسی بی تفاوت از کنار آن عبور کند. مرکز تجاری کیش در سال 1379 احداث شده است و دارای 479 واحد تجاری با زمینه‌های مختلفی از جمله پوشاک، وسایل آشپزخانه، لوازم صوتی، تصویری، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و ... می‌باشد. در مرکز تجاری کیش نیز مشابه بازار پردیس 1 هرشب راس ساعت 22 قرعه کشی انجام می‌شود و به برندگان جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

اگر قصد اقامت در هتل پارمیس کیش را دارید، می‌توانید در وبسایت اقامت 24 اطلاعاتی بیشتری همچون انواع اتاق‌ها، امکانات، فاصله این هتل تا سایر مراکز تجاری و تفریحی و ... را به دست آورید و در صورت تمایل این هتل لوکس و زیبا را با تخفیف ویژه رزرو کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها