رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 551757

رابین ویلیامز | زندگینامه رابین ویلیامز | فیلم های رابین ویلیامز

ساعت24-رابین ویلیامز کیست؟ | رابین ویلیامز یکی از بزرگترین هنرمندان کمدی آمریکایی است که در نقش های درام نیز به خوبی بازی کرده است در این مطلب به معرفی این بازیگر مشهور میپردازیم.

فیلم رابین ویلیامز
r /> رابین ویلیامز بازیگر آمریکایی است. او برنده جوایز اسکار و گلدن گلوب بوده و مشهورترین فیلم ها با مشارکت وی عبارتند از: "انجمن شاعران مرده" ، "خوب ویل هانتینگ" ، "جایی که رویاها ممکن است بیایند" ، "شفا دهنده آدامز" ، "مرد دویست ساله" که هر کدام جوایز بیشماری را کسب نمودند.

بیوگرافی رابین ویلیامز
رابین ویلیامز

بیوگرافی رابین ویلیامز

ویلیامز در 21 ژوئیه 1951 در شیکاگو متولد شد. پدرش مدیر عامل فورد موتور بود و مادرش مدل سابق بود. به دلیل جایگاه والای پدر ، خانواده بیش از افراد متمول بودند ، آنها اغلب عمارت های مجلل را تغییر می دادند ، رابین کوچک انواع اسباب بازی ها را داشت ، اما به دلیل تنهایی مداوم ، کودکی او همراه با شادی نبود. او با کسی بازی نمیکرد ، زیرا خانه های دیگر آنها از شهر بسیار دور بودند و پدر و مادرش توجه کمی به پسرشان داشتند ، بنابراین سگ و لاک پشت نزدیکترین دوستان او شدند. بنابراین ، وقتی مدرسه ای در زندگی او ظاهر شد ، برای او یک اتفاق شادی آور رقم خورد.

رابین شروع به جبران وقت از دست رفته در برقراری ارتباط کرد ، دوست داشت همکلاسی های خود را بخنداند ، بنابراین بازیگر آینده به سرعت دوست شد. و ویلیامز پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، برای تحصیل در رشته علوم سیاسی وارد دانشکده کلارمونت شد ، اما از همه موضوعات موجود در آنجا بیشتر به بازیگری علاقه داشت. خیلی زود او را با خیال راحت اخراج کردند و تحت نظرات مخالف پدرش ، برای تحصیل به مدرسه درام جولیارد (یکی از معتبرترین آکادمی های تئاتر) رفت. پس از مدتی ، او شروع به اجرا در باشگاه ها با شماره های طنز کرد ، اما صحنه تئاتر او را قبول نکرد.

رابین ویلیامز و مت دیمون
رابین ویلیامز و مت دیمون

در آن زمان ، رابین با همسر اول خود ملاقات کرد و با هم تصمیم می گیرند که به لس آنجلس نقل مکان کنند ، جایی که ویلیامز به سرعت مورد توجه قرار گرفت و در سریال تلویزیونی مورک و مندی نقش اصلی را تعیین کرد. رابین ویلیامز به دلیل شوخ طبعی و توانایی بداهه نوازی مورد توجه تهیه کنندگان شد. چند سال بعد ، رابین با بازی در کمدی Popeye برای اولین بار در سینما ظاهر شد. اما فیلم بعدی با مشارکت وی موفق تر شد - "جهان از گارپ". به تدریج ، کار بازیگری رابین ویلیامز شتاب بیشتری به خود گرفت ، فیلم های بیشتری با مشارکت وی از جمله Survival School ، Moscow on the Hudson ، Best Times ، Paradise Club و Seize the Day اکران شد. با اکران Good Morning Vietnam که ویلیامز یک گلدن گلوب و یک نامزدی اسکار دریافت کرد ، موفقیت بیشتری کسب کرد.

فیلم های رابین ویلیامز
رابین ویلیامز در فیلم شبی در موزه

فیلم های رابین ویلیامز

از دیگر فیلم های برجسته این دوره با مشارکت ویلیامز می توان به درام بیداری ، درام کمدی The Fisherman King اشاره کرد که نامزدی دیگری برای اسکار به دست آورد ، کاپیتان هوک استیون اسپیلبرگ و کمدی خانم Doubtfire به تهیه کنندگی ویلیامز. در آن زمان ، این بازیگر موفق شد بر اعتیاد به الکل و مواد مخدر غلبه کند ، که این نیز تأثیر مفیدی در حرفه او داشت.

در اواسط دهه 90 فیلم هایی با مشارکت رابین ویلیامز مانند "جومانجی" و "مأمور مخفی" اکران شد و فیلم "حسن نیت شکار" برای او اسکار گرفت. سال بعد ، صفحه نمایش ها درام "Where Dreams May Come" را دیدند که بسیار مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. رابین ویلیامز به طور فزاینده ای از کمدی به درام می رود. فیلم هایی مانند "شفا دهنده آدامز" و "مرد دو صد ساله" بسیار محبوب هستند. در تمام سالهای بعد ، ویلیامز به فعالیت خود ادامه داد و با کارهای جدید تماشاگران را به وجد آورد ، از جمله "عکس در یک ساعت" ، "اسرار گذشته" ، "بار سفید بزرگ" ، "مرد سال" ، "دیوانه در چرخ ها "و" اوت راش ".

جمله ای از رابین ویلیامز: ”هرگز از هیچ چیز نترسید. به عنوان آخرین چاره ، بگذارید ترس الهام شما باشد. "

آثار رابین ویلیامز

آثار رابین ویلیامز

2018رابین ویلیامز: به روح من نگاه کن

2014این یک معجزه لعنتی کریسمس است

2014بلوار

2014شب در موزه: راز آرامگاه

2014امروز صبح در نیویورک

2013چهره عشق

2013خدمتکار

2013عروسی بزرگ

2012[4k] کاپیتان هوک

2011پا مبارک 2

2009بهترین بابا

2009بنابراین تعطیلات

2009شب در موزه 2

2007اوت راش

2007پروانه ازدواج

2006فرار کن

2006اصحاب

2006شب در موزه

2006دیوانه روی چرخ

2005ربات هات

2004مونتاژ نهایی

2004نوئل

2004اسرار گذشته

2002عکس در ساعت

2002بیخوابی

2002اسموچی را بکش

1999یعقوب دروغگو

1999مرد دو صد ساله

1998شفا دهنده آدامز

1998کجا رویاها می آیند

1997روز پدر

1997چسب

1997خوب ویل هانتینگ

1996علاالدین و پادشاه دزدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها