رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 552999

آموزش تهیه و خرید یوسی پابجی به چه صورت است؟

رپورتاژ تبلیغی / برای شناخت راحت تر بازی پابجی نیاز است که در ابتدا با بتل رویال آشنا شویم. بتل رویال یک نوع مسابقه Free_ for_ All Deathmatch است که هدف آن بازماندن یک نفر به عنوان آخرین بازیکن می باشد. در طول بازی باید با رقیبان و دشمنان خود مبارزه کرده و اسلحه و مهمات نظامی را پیدا کنید. اتفاقات بستر بازی های بتل رویال به این صورت است که تعداد زیادی گیمر وارد یک محیط می شوند که کل محیط توسط یک نقشه نشان داده می شود.

dir="RTL" style="text-align:justify">شما از طریق این نقشه باید سلاح و تجهیزات نظامی جمع آوری کنید و همزمان به مبارزه نیز بپردازید. رفته رفته از نقشه کاسته می شود تا جایی که تمام مبارزان با یکدیگر مبارزه کرده و تنها یک نفر باقی بماند. نفر آخر که تنها بازمانده است به عنوان پیروز میدان اعلام خواهد شد.

بازی پابجی یا PUBG از نمونه های بسیار معروف و دوست داشتنی بازی های سبک بتل رویال است که در طول این بازی، گیمر ها دور هم جمع آوری می شوند و با یکدیگر مبارزه می کند. این مبارزه تا جایی ادامه پیدا می کند که تنها یک نفر در بازی زنده باقی بماند. در واقع می توان گفت که در بستر این بازی بهترین گیمر در یک مبارزه بسیار هیجان انگیز برگزیده خواهد شد.

بازی پابجی موبایل میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

یوسی بازی پابجی موبایل؛

معمولا در اکثر بازی های سبک بتل رویال شما با قسمتی تحت عنوان پرداخت درون برنامه ای مواجه خواهید شد که از طریق آن می توانید یک سری آیتم های ویژه را خریداری کنید و...

یک نوع ارز رایج در بازی پابجی وجود دارد که به طور رسمی، یوسی خوانده می شود که البته ممکن است تعدادی از گیمر ها آن را تحت عنوان دلار بازی پابجی موبایل بشناسند که در واقع منظور همان یوسی می باشد.

اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که پرداخت درون برنامه ای یا همان یوسی چه استفاده ای دارد؟

استفاده گیمرها از ارز محبوب و بسیار کاربردی PUBG جهت افزایش میزان لول بازی و خرید و آپدیت سلاح و لباس می باشد.

عبارت UC مخفف Unknown Cash می باشد که در واقع همان واحد پول در بازی پابجی است. یوسی از طریق بخش استور یا همان فروشگاه قابل مشاهده می باشد که شما با خرید آن می توانید امکاناتی را خریداری کرده و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

اهمیت یوسی را آن دسته از گیمر هایی که به صورت حرفه ای و روزانه در بازی به سر می برند، به خوبی درک می کنند و می دانند که هیجان بیشتر نیاز به مقدار یوسی بیشتری نیز دارد.

کاربرد یوسی در بازی پابجی:

یکی از کاربرد های ویژه ای که یوسی در بازی پابجی دارد امکان خرید آیتم های ویژه در بازی می باشد. این بازی دارای بخشی به نام استور است که در واقع در این فروشگاه تجهیزات و امکانات خاصی برای فروش قرار داده شده اند که گیمر ها از طریق پرداخت درون برنامه ای می توانند آن ها را تهیه کنند. این امکانات شامل انواع لباس ها، انواع سلاح ها و مهمات نظامی می باشد که با خرید آن ها بازی شما رنگ و لعاب ویژه ای خواهد گرفت.

مزیت یا همان کاربرد دیگری که یوسی در بازی پابجی دارد، امکان پذیر کردن شرکت در یک سری از رقابت ها می باشد. این رقابت ها با نام های رویال پس و الیت رویال پس شناخته می شوند که شما با شرکت در این رقابت ها و پیروزی در آن ها می توانید چند برابر مقدار یوسی که خرج کرده بودید را به دست آورید.

روش های افزایش تعداد یوسی در بازی پابجی:

به منظور افزایش تعداد یوسی، روش های متفاوتی پیشنهاد می شود که تعدادی از آن ها به صورت رایگان و تعدادی دیگر به صورت پولی می باشند.

روش های پولی نسبت به روش های رایگان بسیار سریع تر هستند اما در ایران به دلیل تحریم ها یک سری مشکلات وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

کاربرانی که در خارج از ایران هستند و یا به سیستم پرداخت بین الملل دسترسی دارند، می توانند مستقیما با مراجعه به سایت Pubgmobile.com اقدام به خرید یوسی کنند. اما در ایران به دلیل این که امکان پرداخت دلاری وجود ندارد گیمر ها باید از سایت های واسطه ایرانی کمک بگیرند.

چند روش رایگان برای به دست آوردن یوسی وجود دارد که نسبت به روش های پولی زمان بیشتری از شما خواهد گرفت که البته یوسی دریافتی هم محدود خواهد بود.

یکی از روش های بسیار هیجان انگیز رایگان به دست آوردن یوسی، دنبال کردن یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی بازی پابجی موبایل است. گاهی اوقات یوتیوب رقابت هایی برای گیمر ها در نظر می گیرد که شما با پیروزی در این رقابت ها می توانید به مقدار قابل توجهی یوسی دست پیدا کنید.

روش دیگر نصب اپلیکیشن هایی به نام MPL و PlayerZon می باشد. شما در این اپلیکیشن ها می توانید به درآمدی دست یابید و درآمد حاصله را صرف خرید یوسی کنید.

روش دیگر وارد کردن جیمیلی که با آن در بازی پابجی فعال هستید، به سایت Pubskins است که با ثبت جیمیل، مقداری یوسی در اختیار شما قرار می گیرد البته شما با اشتراک گذاری لینک بازار یابی بین دوستان خود، و هربار استفاده آن ها از لینک شما، مقداری یوسی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از این طریق در نهایت شما به مقدار ۵۰۰ یوسی خواهید رسید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها