رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553166

آنچه که باید درباره سرویس خدمات چاپ آنلاین چاپ روم بدانید!

رپورتاژ تبلیغی / با همه گیر شدن کسب و کارهای آنلاین و اصرار دولت بر گسترش تجارت الکترونیک چاپ روم خدمت متفاوتی در صنعت چاپ و پرینت ارزان ارائه داده است.

h1 dir="RTL" style="text-align:right">آنچه که باید درباره سرویس خدمات چاپ آنلاین چاپ روم بدانید!

شیوع ویروس کووید 19، فقط شیوع یک بیماری نبود. کرونا انقلابی را در زندگی روتین همه جوامع ایجاد کرد و باعث تغییر شکل برخی از کسب و کار های تجاری گردید. همه ها مشاغل به نوعی تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند از جمله صنعت چاپ و نشر که تحولی گسترده یافت. راه اندازی سرویس خدمات چاپ و نشر آنلاین، پیشرفت قابل توجهی بود که اخیرا شاهد آن هستیم و نحوه دسترسی ما را به خدمات چاپی بسیار آسان نموده است.

پرینت سیاه و سفید آنلاین، خدمتی جدید در انتشارات آنلاین چاپ روم

چاپ روم؛ یکی از سرویس دهندگان چاپ آنلاین است که کلیه خدمات چاپ و نشر، از جمله سرویس پرینت سیاه و سفید ارزان را به شکل آنلاین ارائه می دهد. اگر شما جزو قشر دانشجو و دانش آموز هستید و بنا به هر دلیلی از کتاب ها و جزوات الکترونیکی استفاده می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که در طولانی مدت، چشم های شما دچار آسیب های جدی خواهند شد. وقتی به راحتی می توانید از طریق موبایل هوشمند یا کامپیوتر خانه تان با چند کلیک ساده، سفارش چاپ خود را به ما تحویل بدهید و آن را به شکل فیزیکی درب منزل تحویل بگیرد، چرا مجبور باشید از فایل های الکترونیکی استفاده نمایید و به چشم های خود اسیب بزنید؟

مژده مژده: چاپ 30 صفحه از جزوه یا کتاب های خود را مهمان چاپ روم باشید.

پرینت ارزان

چاپ روم، بهترین کیفیت پرینت و چاپ را با تعرفه ارزان و مقرون به صرفه خدمت شما کاربران محترم تقدیم می کند. شاید این سوال برای شما پیش آمده است که چرا چاپ روم این کیفیت بسیار بالای چاپ را در قبال تعرفه ارزان انجام می دهد؟

علت این است که چاپ روم با سابقه ای درخشان در صنعت چاپ و نشر، سعی نموده است مجموعه ای از کادر مجرب و حرفه ای، دستگاه های چاپ پیشرفته و به روز را در کنار هم داشته باشد. ضمن اینکه کاغذ مورد نیاز خود را مستقیما از تولیدی ها خریداری می کند. همه این عوامل با همدیگر باعث گردیده تا هزینه های استهلاک تا حد زیادی کاهش یابد و قیمت تمام شده پرینت فایل های الکترونیکی ارزان تر محاسبه گردد.

چاپ روم منبع کسب درآمد

اگر به دنبال کسب درآمد در انتشارات آنلاین چاپ روم هستید ما این فرصت را برای شما فراهم آورده ایم. کافی است به وب سایت اختصاصی چاپ روم سر بزنید و بر روی گزینه ثبت نمام کلیک نمایید. پس از ثبت نام نهایی این امکان وجود خواهد داشت تا شما به لینک همکاری در فروش دسترسی یابید. حال می توانید لینک فروش خدمات آنلاین چاپ روم را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و 10 الی 25 درصد از پور سانت فروش را دریافت کنید.

آنچه که باید درباره سرویس خدمات چاپ آنلاین چاپ روم بدانید!

تعرفه پرینت ارزان ما

همانطور که در ابتدای این مطلب بیان نمودیم، چاپ روم به دلیل استفاده از نیروی قوی و حرفه ای، به کار گیری دستگاه های چاپ پیشرفته و همچنین خرید کاغذ از تولیدی تا حد زیادی توانسته است قیمت چاپ را به ارزان ترین قیمت بازار ارائه دهد. در ادامه لیست تعرفه ارزان پرینت سیاه و سفید و رنگی چاپ روم خدمت شما همراهان همیشگی انتشارات چاپ روم ارائه می گردد:

قیمت ارزان پرینت سیاه و سفید

پرینت سیاه و سفید دو رو 380 تومان

پرینت سیاه و سفید تک رو 360 تومان

آنچه که باید درباره سرویس خدمات چاپ آنلاین چاپ روم بدانید!

پرینت رنگی ارزان و فوری

بسیاری از مشتریان پرینت رنگی نسبت به کیفیت و تعرفه این مدل پرینت رضایت خاطر ندارند و دائما نگران این موضوع هستند که کیفیت چاپ تصاویر رنگی به حد مطلوب نباشد یا هزینه چاپ بسیار بالا محاسبه گردد. اما دیگر جای نگرانی وجود ندارد، این پلتفرم همه مشکلات و دغدغه های شما را برطرف نموده است. به طور کلی مکانیسم چاپ رنگی و سیاه و سفید دو مقوله متفاوت هستند. در پرینت رنگی عوامل متعددی همچون: میزان رنگ به کار برده شده، تعداد رنگ، دستگاه چاپ و اپراتور دستگاه در تعیین قیمت پرینت رنگی تاثیر گذار هستند و ابتدا هزینه مجموع این عوامل محاسبه می گردد و سپس به مشتری اعلام خواهد شد. در انتشارات چاپ روم، برآورد هزینه پرینت رنگی به صورت آنی و لحظه ای انجام می گیرد.

تعرفه پرینت رنگ معمولی

چنانچه سفارش چاپ و پرینت رنگی شما نیازمند استفاده از مقدار کمی جوهر باشد( حداقل 50 درصد) میزان تعرفه در نظر گرفته شما بسیار کمتر خواهد بود.

پرینت رنگی معمولی یک رو : 1300تومان

پرینت رنگی معمولی دو رو: 1800 تومان

تعرفه پرینت رنگی تمام رنگ

برخلاف پرینت رنگی معمولی، در پرینت رنگی تمام رنگ میزان استفاده از جوهر بیشتر از 60 درصد است و به همین دلیل مقدار زیادی جوهر رنگی استفاده می شود. استفاده از جوهر رنگی بیشتر سبب افزایش قیمت پرینت رنگی خواهد شد:

پرینت رنگی تمام رنگ یک رو: 650 تومان

پرینت رنگی تمام رنگ دو رو: 800تومان

آنچه که باید درباره سرویس خدمات چاپ آنلاین چاپ روم بدانید!

چاپ ارزان و فوری کتاب

حوزه خدمات چاپ آنلاین انتشارات چاپ روم فقط به پرینت سیاه و سفید و رنگی ارزان ختم نمی شود بلکه این فروشگاه آنلاین، خدمات گسترده تری چون چاپ کتاب، تراکت تبلیغاتی، بروشور، کاتالوگ و غیره را نیز با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خدمت شما مخاطبین عزیز ارائه می کند. چاپ روم با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال و افست سفارش مشتریان را در هر تعداد حتی در پایین ترین تعداد ممکن می پذیرد. جهت چاپ با تیراژ بالای هزار جلد، از چاپ افست و برای حجم پایین سفارش از چاپ دیجیتال استفاده می شود. چنانچه در زمینه چاپ کتاب سوالی دارید می توانید به طور رایگان از مشاوران ما کمک بگبرید.

مراحل چاپ کتاب در انتشارات آنلاین چاپ روم

نگارش اولیه کتاب

ویراستاری

صفحه آرایی

دریافت مجوز های چاپ کتاب

چاپ دیجیتال کتاب

هزینه چاپ دیجیتال کتاب

قیمت هر صفحه از چاپ کتاب به قطع رحلی: 95 تومان

قیمت هر صفحه از چاپ کتاب به قطع وزیری: 75 تومان

قیمت هر صفحه از چاپ کتاب به قطع رقعی: 50 تومان

همکاری با سازمان ها و ارگان های مختلف

چاپ روم برای ارگان ها و سازمان های که سفارش چاپ در حجم بالا دارند، پکیج های خاصی را در نظر گرفته است که مشمول تخفیف های ویژه ای می باشند. این فرصت برای موسسات و ارگان های سفارش دهنده حجم بالای چاپ وجود دارد تا در چندین نوبت از پکیج خود استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس chaproom.com مراجعه نمایید یا از طریق

شماره تلفن ثابت 02191090772 یا 03191090414 با ما تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها