رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553849

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

رپورتاژ تبلیغی / انتخاب مبلمان اداری مناسب یکی از مولفه‌های کلیدی طراحی فضاهای اداری است. یک فضای اداری زیبا و راحت نه‌تنها کارایی بالایی را با خود به همراه دارد ، بلکه باعث می‌شود مشتری‌های شما نسبت به کسب و کارتان احساس خوبی داشته باشند.

dir="RTL" style="text-align:right">انتخاب مبلمان اداری مناسب یکی از مؤلفه‌های کلیدی طراحی فضاهای اداری است. یک فضای اداری زیبا و راحت نه‌تنها کارایی بالایی را با خود به همراه دارد ، بلکه باعث می‌شود مشتری‌های شما نسبت به کسب و کارتان احساس خوبی داشته باشند. پس با توجه به اهمیت موضوع اگر به دنبال مبلمان لوکس اداری برای محل کار خود می­گردید بهتر است که با تولیدکنندگان مطرح این صنعت آشنا شوید تا بر حسب نیاز خود بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید. از این رو در این مطلب به سراغ معرفی بهترین شرکت‌های مبلمان اداری در ایران رفته­ایم تا شما را با 10شر کت معتبر در حوزه تولید مبلمان لوکس اداری آشنا کنیم.

تولیدکنندگان مطرح مبلمان لوکس اداری

نیلپر

نام­آشنا­ترین شرکا حاضر در این لیست شرکت نیلپر است که فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است. این شرکت که در ابتدا با واردات عمده کامپیوتر نام خود را بر سر زبان­ها انداخت در حال حاضر کارخانه­ای به وسعت ۴۰ هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی پرند دارد و به تولید مبلمان اداری مشغول است. سیستم حرفه­ای طراحی محصول نیلپر بر اساس نیازهای به‌روز مشتریان و کیفیت و خدمات کم‌نظیر نام نیلپر را به یکی از معتبرترین شرکت­های تولید کننده مبلمان اداری تبدیل کرده است. در حال حاضر تولیدات نیلپر محدود به فضای اداری نمی­شود و محصولات آموزشی، رستورانی و خانگی نیز به لیست تولیدات این کارخانه اضافه شده است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

جلیس

شرکت مبلمان اداری جلیس با سابقه تأسیس در سال 1353 یکی از قدیمی­ترین تولیدکنندگان ملزومات و مبلمان لوکس اداری محسوب می­شود. جلیس با بیش از 4 دهه سابقه طیف گسترده­ای از محصولات اداری از انواع میز و صندلی تا پارتیشن­ها، فایل و کتابخانه را طراحی و تولید می­کند. کیفیت بالای محصولات این شرکت حاصل سال­ها تجربه و دانش متخصصان حرفه­ای این شرکت است و علاوه بر میلمان اداری، مبلمان خانگی‌ مانند میز تلویزیون و سرویس‌ خواب را نیز در برمی‌گیرد. لازم به ذکر است که شرکت جلیس، رعایت استانداردهای جهانی و تأکید بر حفظ محیط‌زیست را خط‌مشی‌های تولیدی خود قرار داده است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

هلگر

مبلمان اداری هلگر واقع در شهرک صنعتی هشتگرد نام معتبر دیگری در صنعت تولید مبلمان اداری لوکس است. شرکت هلگر به عنوان زیر مجموعه تجاری گروه شرکت‌های مهندسی خور با 30 سال سابقه در صنعت تولید مبلمان اداری، از 5 سال پیش فعالیت‌های خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است. اگرچه سابقه هلگر به قدمت دیگر برندهای این لیست نیست اما محصولات زیبای این شرکت حتی رضایت سخت پسند ترین مشتریان را نیز برآورده می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت تلفیقی هنرمندانه از کیفیت و زیبایی است که تفاوتی با نمونه‌های خارجی مشابه ندارد. در حال حاضر در سبد محصولات این شرکت بیش از ۱۰۰ نوع محصول مرتبط با مبلمان اداری وجود دارد.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

ساجیران

دیگر شرکت تولیدکننده مبلمان لوکس اداری شرکت ساجیران است که باسابقه‌ای بالغ‌بر 25سال تولیداتی مطابق با ترندهای روز روانه بازار می‌کند. این شرکت در کارخانه‌ای با فضای به وسعت ۸ هزار مترمربع و بهره‌گیری از متخصصان و طراحان با تجربه با تولید مبلمانی باکیفیت، رفاه،راحتی و زیبایی را برای فضاهای اداری به ارمغان می‌آورد. تمامی ملزومات اداری موردنیاز فضاهای اداری مانند انواع میزهای اداری،‌ ایستگاه‌های کاری،‌ میزهای کنفرانس، کمد، کتابخانه و غیره در لیست سبد محصولات تولیدی ساجیران دیده می‌شود. ساجیران همچنین نامی معتبر در تولید انواع پارتیشن‌های اداری است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

نظری

شرکت مبلمان اداری نظری فعالیت خود را از سال 1338 و با تولید تختخواب و صندلی آغاز کرد. در حال حاضر تولیدات این شرکت گسترش پیدا کرده است و محصولاتی مانند انواع میز و صندلی‌های اداری، آموزشی، رستورانی و ورزشی در سبد محصولات شرکت نظری جای گرفته است. نام نظری به‌واسطه تولید صندلی‌های استادیومی در طرح‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع در حوزه ورزشی نیز شناخته شده است و در حال حاضر تولیدات این شرکت دسته‌بندی‌های وسیعی چون اداری، آموزشی، فضای باز و خانگی را شامل می‌شود.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

فیلپا

اگر با مبلمان اداری مدولار آشنا باشید، احتمالاً نام فیلپا به گوشتان رسیده است چراکه این شرکت اولین تولید کننده این سبک از مبلمان اداری در ایران است. کیفیت بالای محصولات این شرکت در کنار تولید محصولی مطابق با آخرین ترندهای روز دکوراسیون اداری تجربه متفاوت و جذابی از چیدمان اداری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب محصولات مدولار تولیدی این شرکت را به انتخابی شایسته تبدیل کرده است و در مقایسه با برترین نمونه‌های خارجی عملکردی مشابه دارد.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

راد سیستم

شرکت راد سیستم به‌عنوان یکی از قدمی‌ترین موفق‌ترین تولیدکنندگان صنعت مبلمان اداری در میان 10 شرکت برتر مبلمان اداری لوکس جای دارد. محصولات این شرکت به کیفیت معروف هستند و صندلی‌های تولیدی این شرکت به دلیل تست‌ها و آزمون‌های مختلف دوام بالایی دارند. خط‌مشی این شرکت بر پایه آخرین سیستم‌های مدیریت کیفیتی و استانداردهای ISO9001:2008 استوار است و به دلیل رعایت الزامات مراقبتی در زمره محصولات ارگونومیک قرار دارد. لازم به ذکر است که این شرکت تنها نماینده رسمی شرکت استابیلوس به عنوان تولید کننده جک‌های گازی در ایران است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

اروند

گروه صنعتی اروند یکی دیگر از شرکت‌های باسابقه و معتبر در تولید مبلمان اداری است که فعالیت خود را از سال 1338 آغاز کرده است. محصولات این شرکت در هفت سال متوالی موفق به دریافت نشان برترین کیفیت از اتحادیه صادرکنندگان مبلمان اداری شده است که شاهدی بر کیفیت بالای مبلمان اداری تولیدی این شرکت است. گروه صنعتی اروند عرضه‌کننده طیف گسترده‌ای از انواع صندلی‌های اداری (کارشناسی، مدیریتی، کنفرانس،‌ اپراتوری، انتظار)،‌آموزشی و تجهیزات سینمایی و ورزشی است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

لیوتاب

مجموعه تولیدی لیوتاب با بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید مبلمان اداری، یکی دیگر از برندهای معتبر در صنعت تولید مبلمان لوکس اداری به شمار می‌رود. این شرکت با ایده‌ گیری از برترین مدل‌های روز از تولیدکنندگان مطرح جهانی، محصولاتی باکیفیت و جذاب بر پایه آخرین ترندهای روز و بر اساس استانداردهای بین‌المللی را روانه بازار می‌کند. انواع صندلی‌های اداری مناسب فضاهای کاری و همچنین میزهای جلو مبلی اداری از این شرکت قابل خریداری است.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

فرامین

شرکت فرامین یکی دیگر از شرکت‌های جدیدالورود به صنعت مبلمان اداری است که در ابتدا فعالیت خود را با واردات ملزومات اداری در سال 1383 آغاز کرده است. در حال حاضر مجموعه تولیدی این شرکت در فضایی به وسعت ده هزار مترمربع قادر به تولید انواع مبلمان و صندلی‌های اداری است. سایر ملزومات اداری مانند میزهای کنفرانس، فایل و کتابخانه و میزهای جلو مبلی نیز در لیست محصولات شرکت فرامین دیده می‌شود.

10تا از لوکس‌ترین مبلمان اداری

سخن پایانی

لازم به ذکر است لیست بالا تمامی تولیدکنندگان مبلمان اداری لوکس را شامل نمی‌شود و تولیدکنندگان دیگری نیز وجود دارند که محصولاتی با کیفیت و قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهند. شما نیز می‌توانید بر اساس فضا، نوع کار و کسب و همچنین نیازهای خود با بررسی محصولات متنوع از فروشندگان مختلف انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. اکثر شرکت‌های که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم امکان خرید و مقایسه آنلاین محصولات را نیز دارند که کار انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌سازد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها