رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 553887

راهنمای خرید درب ضد سرقت - نکات مهم قبل از خرید

رپورتاژ تبلیغی/در این روزها مهم ترین مساله برای افراد ایجاد امنیت برای خانه و خانواده می باشد. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد، که اولین و ارزان ترین آن نصب درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت که عمدتا به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، دربی است با استحکام بسیار بالا که در مقابله هر گونه خرابکاری و دستکاری مقاوم است. استراکچر و ساختار درب ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت است و به گونه ای طراحی شده است به بتواند حداکثر امنیت را برای صاحبین ساختمان فراهم آورد.

style="text-align:justify">در این روزها مهم ترین مساله برای افراد ایجاد امنیت برای خانه و خانواده می باشد. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد، که اولین و ارزان ترین آن نصب درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت که عمدتا به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، دربی است با استحکام بسیار بالا که در مقابله هر گونه خرابکاری و دستکاری مقاوم است. استراکچر و ساختار درب ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت است و به گونه ای طراحی شده است به بتواند حداکثر امنیت را برای صاحبین ساختمان فراهم آورد.

درب ضد سرقت سنا درب
خرید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت یکی از مهم ترین مسائلی که با آن مواجه می شوید، انتخاب یک درب ضد سرقت اصل و با کیفیت است. در بازار انواع مختلفی از درب ضد سرقت وجود دارد که ممکن است تعدادی از آن ها فقط ظاهری مشابه درب ضد سرقت داشته باشند و از نظر امنیتی بسیار بی کیفیت باشند. به همین دلیل در هنگام خرید درب ضد سرقت باید با مشخصات و ویژگی های یک درب ضد سرقت اصل آشنا باشید و حتما از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید.
فروشگاه اینترنتی سنا درب به عنوان یکی از مراکز و بورس درب ضد سرقت در ایران شناخته شده است. شما با خیال راحت می توانید درب های با کیفیت این مجموعه را خریداری نمایید. همچنین قیمت درب ضد سرقت در سنا درب بسیار مناسب می باشد و شما با هر بودجه ای می توانید دربی متناسب با نیاز خود تهیه نمایید. از انواع پرطرفدار درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت لوکس و ترک اشاره داشت.

خرید درب ضد سرقت از سنا درب


نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه بفرمایید.

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به مواردی دقت بفرمایید، تا دربی که خریداری می کنید مطابق با نیازهای شما باشد و همچنین بتوانید یک درب با کیفیت و اصل را خریداری نمایید.
اولین مورد راه تشخیص درب ضد سرقت اصل، وزن درب ضد سرقت می باشد. یک درب ضد سرقت با کیفیت باید وزنی معادل 90 تا 120 کیلو داشته باشد. اگر وزن درب کمتر باشد دیگر درب ضد سرقت نیست و امنیت لازم را نخواهد داشت.
مورد بعدی قفل به کار رفته در درب است. توجه نمایید که قفل مورد استفاده در درب حتما از یک برند معتبر و دارای کیفیت بالا باشد. هرچقدر درب دارای ساختار مناسب باشد بدون یک قفل محکم و مقاوم هیچ ارزشی نخواهد داشت. از بهترین و جدیدترین انواع قفل درب ضد سرقت که می توان از آن استفاده نمود، قفل دیجیتال درب ضد سرقت است. این قفل ها امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و شما را از حمل کلیدهای مکانیکی بی نیاز می کنند. همچنین استفاده از این قفل ها موجب افزایش قیمت درب ضد سرقت خواهد شد.


قیمت درب ضد سرقت

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت از درب های معمولی بالاتر است و آن هم به دلیل ساختار ویژه و متریال به کار رفته در این درب ها می باشد. می توان گفت که استراکچر تمام درب های ضد سرقت تقریبا مشابه است و چیزی که باعث ایجاد اختلاف قیمت در این درب ها می شود نوع رویه و روکش درب ضد سرقت است. معمولا درب با روکش چوب طبیعی دارای قیمت بالاتری از سایر انواع درب ضد سرقت می باشد. درب روکش چوب هم ظاهری زیبا برای شما به ارمغان می آورد و هم در برای فرسایش بسیار مقاوم هستند. از انواع دیگر روکش درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره داشت:

  • روکش ام دی اف
  • روکش pvc
  • روکش استیل
  • درب با رویه فلز

انواع درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد درب ضد سرقت در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. علاوه بر دسته بندی که درب ها از لحاظ روکش دارند، می توان این درب ها را از نظر کشور سازنده نیز دسته بندی نمود:

  1. درب ضد سرقت ترک
  2. درب ضد سرقت ایرانی
  3. درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ترک دارای بالاترین کیفیت در این دسته بندی می باشد و همچنین قیمت آن هم از سایر انواع درب بالاتر است. درب ضد سرقت ایرانی هم یکی از بهترین انواع درب ضد سرقت در بازار ایران می باشد. این درب ها از لحاظ کیفیت با مدل های ترک قابل رقابت هستند ولی در دراز مدت درب ترک دارای عملکرد بهتری می باشد.


درب ضد سرقت لابی

یکی از انواع درب ضد سرقت که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، درب ضد سرقت لابی می باشد. این درب ها در مدل ها و طرح های گوناگون تولید می شوند و غالبا ابعاد آن از درب های ضد سرقت معمولی بیشتر است. درب ضد سرقت دو لنگه، درب یک و نیم لنگه از جمله درب هایی هستند که به عنوان درب لابی مورد استفاده قرار می گیرند.
به دلیل پهنای زیاد درب لابی از قفل های ضد سرقت مخفی، برای تامین امنیت این درب ها استفاده می شود. همچنین نصب و رگلاژ این درب ها نسبت به سایر درب های ضد سرقت مشکل تر و زمان بر تر می باشد.

https://sanadarb.com/blog/36/Lobby-door-material

درب رویه فلز ضد سرقت

درب رویه فلز یکی دیگر از انواع درب ضد سرقت است. همان طور که از نام این مدل مشخص است، رویه به کار رفته در این درب ها از فلز می باشد. یکی از نکات مهم در این درب ها انتخاب رنگ مورد نظر برای درب است تا باعث جلوگیری از خوردگی فلز یا هوازدگی درب شود. همواره بهتر است از رنگ هایی که نزدیک به رنگ فلز است استفاده شود. این درب ها می توانند عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و صوت باشند.


نصب درب ضد سرقت

نصب در ضد سرقت

از موارد مهم که بعد از خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، نصب درب ضد سرقت است. نصب درب ضد سرقت کار پیچیده ای نمی باشد اما به مهارت و تجربه نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می شود همواره برای نصب از یک نصاب درب کمک بگیرید.
اگر بخواهید کار نصب را خودتان بر عهده بگیرید ممکن است خساراتی به ساختار و یا ظاهر درب وارد شود، و یا درب نصب شده بطور کامل رگلاژ نگردد و بعدا در هنگام استفاده شما را به دردسر بیاندازد بنابر این توصیه می شود حتما هنگام نصب از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها