رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 554120

پرسرعت ترین سرور مجازی و اختصاصی را از کجا تهیه کنیم؟

رپورتاژتبلیغی/شاید این روزها قصد فعالیت در بازارهای بورس داخلی و خارجی را داشته باشید و برای اینکه موفقیت بیشتری در معاملات کسب کنید نیازمند تهیه یک سرور پرسرعت و قدرتمند جهت ترید کردن در بازارهای ارز دیجیتال مانند فارکس و بایننس و یا سرخطی زدن در بازار بورس داخل کشور باشید و برای تهیه سرور مناسب و کارامد در میان گستردگی سایتهای ارائه دهنده دچار شک و تردید شده باشید.

image-20210707124156-1.jpeg

کدام سرور برای سرخطی زدن در بورس مناسب است؟

قائم هاست یکی از ارائه دهندگان سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور می باشد که با یک دهه تجربه و سابقه درخشان بهترین و پرسرعت ترین سرورهای مجازی و اختصاصی را جهت استفاده در بازار بورس را به شما ارائه می کند ، سرور مجازی بورس با پورت 10 گیگابیت و هارد پرسرعت NVMe از بهترین دیتاسنترهای تهران یکی از خدمات فوق العاده شرکت قائم هاست می باشد که با قیمت بسیار ازران و منصفانه ارائه می شود.

پرسرعت ترین سرور مجازی و اختصاصی را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین سرور برای بورس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای انتخاب یک سرور مناسب جهت استفاده در بورس باید به این نکات که بسیار مهم هستند توجه کنیم :

1. سرور مرتبط با کارگزاری که قصد سرخطی زدن داریم باشد ، ( یعنی نزدیک ترین فاصله را به کارگزاری داشته باشد و یا از همان دیتاسنتر که کارگزاری در آن میزبانی می شود باشد.)

2. پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری نه به سایر سایتها مانند اسپید تست ( بسیاری اشتباها پینگ را با سرورهای داخلی همان در اسپید تست محاسبه می کنند که ارتباطی به کارگزاری بورس ندارد )

3. سرور با سخت افزار بروز و جدید باشد ( پردازنده و رم نسل جدید )

4. ترجیحا پورت 10 گیگابیت جهت افزایش شانس در سرخطی زدن

5. سرور حتما با هارد NVMe باشد ( هارد NVMe تأثیر بسیار بالایی در سرعت و عملکرد سرویس دارد )

6. پشتیبانی 24 ساعته و تضمین کیفیت ارائه دهنده.

کدام سرور برای بایننس یا فارکس مناسب است؟

در ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که سرور مناسب برای چه صرافی ارز دیجیتالی نیاز داریم و باید و نباید های انتخاب یک سرور را بررسی می کنیم … ، اگر قصد فعالیت در بایننس را داریم بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال می باشد که در ابتدا ایران و چند کشور مختلف را مسدود و تحریم کرده و از این کشور ها نمی توان به بایننس وارد شد و در صورت وارد شدن اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

با IP کدام کشور ها نمی توانیم وارد سایت بایننس شویم؟

لیست کشورهای تحریم شده توسط بایننس عبارتند از : آمریکا، بلاروس ، بوسنی و هرزگوین ، آلبانی ، کرواسی ، کوزوو ، مقدونیه ، مولداوی ، صربستان ، زیمباوه ، لیبریا ، لیبی ، جمهوری آفریقای مرکزی ، جمهوری دموکراتیک کنگو ، کوته ، سومالی ، سودان ، عراق ، ایران، لبنان ، کوبا ، ونزوئلا ، یمن ، کره‌ی شمالی ، برمه و شبه جزیه‌ی کریمه در اوکراین ، با IP کشورهای ذکر شده تحت هیچ شرایط نباید وارد سایت بایننس شد زیرا باعث مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد.

مناسب ترین لوکیشن ها برای بایننس کدام هستند؟

لوکیشن های مناسب برای فعالیت در بایننس که در بازار هاستینگ ایران براحتی و با قیمت مناسب یافت می شود لوکیشن هایی همچون فرانسه ، فنلاند ، کانادا ، انگلستان و هلند می باشند ، لوکیشن های بسیار دیگری نیز وجود دارند که مناسب برای استفاده بایننس می باشند اما باید در نظر بگیرید در صورتی که سرویس از سرویس دهنده ای یک سرور از لوکیشن های ذکر شده تهیه کرده باشید در صورتی که هر مشکلی از جانب سرویس دهنده و یا خود سرویس بوجود بیاید براحتی باتوجه به پرطرفدار بودن این لوکیشن ها می توانید با کمترین و مناسبترین قیمت سرور بایننس مناسب را از همان لوکیشن که داشتید مجدد تهیه کنید بدون اینکه مشکلی برای اکانت شما بوجود بیاید.

یک سرور خوب برای ترید کردن چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

جهت انتخاب و خرید سرور ترید فوق العاده و مناسب برای فارکس و بایننس باید به این نکات توجه کنیم :

  • سرور از نوع SSD و یا ترجیحا NVMe حتما باشد.
  • حد اقل از 4 گیگابایت رم به بالا انتخاب کنید.
  • سری رم سرور از نوع DDR4 و پردازنده نسل جدید باشد. ( سرور نسل جدید )
  • پورت شبکه حتما 1 گیگابیت تضمین شده باشد.
  • پردازنده و منابع سخت افزاری بر حسب تعداد تریدری که اجرا میکنید ترجیحا بالا انتخاب نمایید تا سرور دچار هنگی و قطعی نشود.
  • ترجیحا از لوکیشن های اروپایی با پینگ پایین به ایران جهت بالا بودن سرعت کارکردن در ریموت انتخاب نمایید.
  • سرویس و سرویس دهنده بصورت تخصصی برای ترید و فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باشند.
  • قبل از شروع هر استفاده نکات امنیتی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی رعایت شود.

پرسرعت ترین سرور مجازی و اختصاصی را از کجا تهیه کنیم؟

چرا شرکت قائم هاست را برای خرید سرویس انتخاب کنیم؟

شرکت میزبانی وب قائم هاست با یک دهه تجربه و بکار گیری کادر متخصص و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات سرورهای مجازی و اختصاصی هم اکنون یکی از منصف ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی در داخل کشور می باشد که بالاترین کیفیت را با مناسبترین و بهترین قیمت به شما ارائه می کند ، ترجیحا بهتر است قبل خرید یا تهیه هر نوع سرویسی از طریق ارسال تیکت به بخش فروش قائم هاست به آدرس QaemHost.ir نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام نمایید .

تماس با قائم هاست : 77438882-02 – 91300681-021

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها