رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556411

راهنمای خرید میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول از دی ایران

رپورتاژ تبلیغی/میزها از وسایل مهم در دکواراسیون منزل هستند که علاوه بر زیبایی ، کاربرد های مختلفی در دکوراسیون منزل دارند که با توجه به نوع کاربردشان در دسته های مخلفی قرار می گیرند . از مهم ترین میزهایی که در چیدمان منزل نقش اساسی را دارند میز های تلویزیون، ناهار خوری و کنسول می باشند .

style="text-align:justify">هر یک از این میز ها در سبک ها و مدل های گوناگونی تولید می شوند . لازم است قبل از اقدام به خرید راهنمای خرید انواع میز ها را مطالعه نمایید تا با آگاهی بیشتری وارد بازار شوید و یک خرید لذت بخش و رضایتمند را تجربه نمایید . با مراجعه به سایت اینترنتی دی ایران به نشانی dayiran.com در کوتاهترین زمان ممکن می توانید مدل های زیادی از انواع میز ها را مشاهده کنید . دی ایران از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که به صورت تخصصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی فعالیت می کند .

راهنمای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون وسیله ای برای قرار دادن تلویزیون است و در اتاق نشیمن قرار می گیرد . انتخاب مناسب مدل این میز باعث زیباتر شدن دکوراسیون اتاق نشیمن می شود . مدل های متنوع میز تلویزیون را به صورت آنلاین در سایت دی ایران به آدرس dayiran.com ببینید و به راحتی به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید . قبل از خرید نکات زیر را مدنظرتان قرار دهید .

میز تلویزیون

  • میز های تی وی از مواد مختلفی مانند چوب ، ام دی اف و ملامینه ساخته می شوند ، مدل های چوبی گران تر هستند و مدل های ام دی اف قیمت مناسب تری دارند .
  • ابعاد میز تلویزیون باید از هر طرف به اندازه 5 تا 10 سانتیمتر بزرگتر از تلویزیون باشد تا نمای زیباتری داشته باشد .
  • سبک میز تلویزیون باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد .
  • رنگ میز تلویزیون را ست با وسایل دیگر همچون مبلمان و رنگ دیوارها انتخاب کنید ولی رنگ آن نباید همرنگ با دیوار باشد چون در اینصورت زیبایی میز دیده نمی شود .
  • هنگام انتخاب مدل میز ال سی دی جای وسایلی مانند دستگاه دی وی دی و وسایل دکوری را در نظر داشته باشید .

راهنمای خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری وسیله ای برای صرف غذا می باشد که در مدل های مختلف کلاسیک و مدرن تولید می شود . میز ناهار خوری سلطنتی را برای دکوراسیون های تجملاتی و میز های مدرن را برای دکوراسیون های مدرن و جدید انتخاب کنید . برای دیدن مدل های متنوع و جدید میز ناهار خوری وارد سایت دی ایران به آدرس dayiran.com شوید . در خرید میز غذاخوری نکات زیر را در نظر داشته باشید .

میز ناهار خوری

  • اندازه فضایی که برای قرار دادن میز در نظر گرفته اید در اولویت اول قرار دارد . حتما باید فضا اندازه گیری شود و بر اساس آن ابعاد میز انتخاب شود تا در چیدمان میز با مشکل مواجه نشوید .
  • میز های ناهار خوری دارای شکل های هندسی مختلفی از جمله مستطیل ، مربع و گرد می باشند که بر اساس نیازتان می توانید نوع آن را انتخاب کنید . میزهای گرد دارای ظاهر زیبایی می باشند و برای فضاهای مربع شکل و کوچک مناسبند و تا تعداد نشیمن 6 نفر مناسبند و برای تعداد نشیمن های بالاتر مدل های مستطیلی بهترند . میز های مستطیلی از مدل های محبوب هستند که برای فضاهای طولانی و راهرو مانند نیز مناسب می باشند .
  • جنس میز ناهار خوری یکی از نکات مهمی است که تاثیر مستقیمی روی کیفیت و قیمت آن دارد . میز های چوبی از مدل های پر طرفدار هستند که از استحکام بالایی برخوردارند و تنوع طرح و مدل زیادی دارند . میز های ام دی اف نیز کیفیت خوبی دارند ولی به پای مدل های چوبی نمی رسند .
  • نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید و تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد رنگ میز ناهار خوری است . رنگی که انتخاب میکنید باید با وسایل دیگر ست باشد .
  • برای خانه های کوچک و نقلی باید از میز ناهار خوری کمجا انتخاب کنید . این میزها دارای اندازه های کوچکتری هستند و در مدل های آن از نیمکت نیز زیاد استفاده می شود .

راهنمای خرید میز کنسول

میز کنسول از جمله میز های دکوری است که بر روی آن یک آینه دکوراتیو زیبا قرار می گیرد و نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد . در انتخاب میز کنسول باید دقت کنید اندازه آن با فضای منزل متناسب باشد ، برای فضاهای کوچک می توانید از مدل های مینیمال انتخاب کنید . سبک و رنگ میز کنسول باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل باشد .

میز کنسول

میز های چوبی شکیل و زیبا هستند ولی وزن آنها سنگین است و قیمت بالایی نیز دارند . اگر دنبال قیمت مناسب هستید میز های ام دی اف را انتخاب کنید که هم کیفیت خوبی دارند و هم ارزان تر از مدل های چوبی می باشند . مدل های بیشماری میز کنسول وجود دارد که می توانید جدیدترین و بروزترین آنها را در فروشگاه اینترنتی دی ایران به نشانی dayiran.com مشاهده کنید . دی ایران دارای سال های زیادی سابقه فروش غیرحضوری است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها