رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556711

همسر سروش صحت کیست؟ +عکس

ساعت 24-سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد، سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد.

سروش صحت همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 13 44 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت

سروش صحت و همسرش

سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها