رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557521

کاربرد گریس مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

رپورتاژتبلیغی/برای دریافت اطلاعات کاربرد گریس مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50 به فروشگاه ما به نازل ترین قیمت ها مراجعه کنید

html>

شرکت فیدار اویل یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تولید روغن های صنعتی، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود دار دو می توانید آن ها را خرید داری کنید هم چنین ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

تمامی محصولات ما کاملا با کیفیت بوده و تمامی آن ها اصل می باشند و دارای استاندارد جهانی است هم چنین دارای استانداردهای زیست محیطی نیزمی باشد که برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

کاربرد گریس مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

شناخت گریس های مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی:

گریس های مولیکوتی که در فیدار اویل به فروش می رسد شامل گریس گرافیتی و گریس سیلیکونی می باشد. از ویژگی های خاص این محصول که در هنگام خرید و فروش گریس های مولیکوت باید به آن دقت کنید و از سازگاری این گریس ها با دستگاه خود مطمئن شوید، می توان به مواردی مثل فشار شدید،محیط شیمیایی خشن، درجه حرارت های پایین و بالا اشاره کرد.

این گریس ها که با تلاش فراوان ساخته شده اند و در سرتاسر جهان کاربرد دارند بر اساس روغن های معدنی یا مایعات مصنوعی از قبیل: روغن های سیلیکون، ساخته می شوند که در ادامه با دو نوع از پر فروش ترین آن ها آشنا می شوید.

گریس مولیکوت گرافیتی و معرفی آن:

گریس های گرافیتی دارای مرغوب ترین مواد اولیه بر پایه های لیتیم و یا بنتون و سولفونات کلسیم هستند که برای خرید و فروش گریس گرافیتی می توانید به فروشگاه فیدار اویل مراجعه کنید.

گریس مولیکوت گرافیتی بیشتر در یاتاقان ها و چرخ دنده باز و در دستگاه هایی که تحت فشار و ارتعاشات بالا و دور آهسته هستند کار می کنند. عمده مصرف این گریس در چرخ دنده های باز و یاتاقان های سنگ شکن ها و آسیاب های غلطکی در صنایع معادن و فولاد است.

این گریس های گرافیتی بیشتر در دستگاه هایی کاربرد دارند که انرژی مصرفی آن ها پایین است مانند اسکله های دریایی، کارخانجات نورد فولاد، راه آهن و یا پمپ های آب استفاده می شود که کاربرد اصلی آن جلوگیری از قفل شدن قطعات است و اهمیت زیادی در صنایع سنگین به علت ویژگی های منحصر به فردش دارد.

ویژگی های منحصر به فرد آن که آن را از گریس های معمولی جدا می کند روان کنندگی بالاتر و بهتر، مقاومت و ماندگاری بیشتر آن است.

اطلاعات لازم درباره گریس مولیکوت سیلیکونی:

به مراتب هنگام خرید گریس سیلیکونی توجه به نوع و کارایی آن از اهمیت ویژه برخورد دار است. کاربرد این محصول شامل مقاومت در مقابل انواع مواد قلیایی و اسیدی، چسبندگی بسیار خوب، ضد خوردگی، ضد سایش، ضد آب، پایداری عالی، مناسب برای روانکاری های فشار بالا و غیر سمی بودن آن است.

ترکیبات گریس مولیکوت سیلیکونی شامل یک روغن سیلیکون با یک تغلیظ کننده است که اغلب، روغن سیلیکون پلی متیل سیلوکسان است و تغلیظ کننده آن آمورففوم سیلیکا می باشد

کاربرد گریس مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۲۰w۵۰ با استفاده از روغن پایه نیمه سینتتیک و معدنی مرغوب به همراه مواد افزودنی مناسب تولید می شود

مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمای بالا و در نتیجه کاهش رسوب و لجن ، محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق، پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرده طولانی از مزیت های این محصول پر فروش است

شما می توانید با مراجعه به سایت های شرکت فیدار اویل از قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۲۰w۵۰ و سایر محصولات این شرکت مطلع شوید

کاربرد گریس مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی محصولاتی که در بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل (fidaroil.com) به فروش می رسد می توانید با نمایندگان فروش ما در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید شرکت ما در راستای رضایت مشتریان خود می کوشد .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها