رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557524

از امروز کارکنان بانک‌ها برای واکسن کرونا ثبت نام کنند

ساعت ۲۴-دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز باید برای دریافت واکسن کرونا به وبسایت تعیین شده مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

html>

وزیر بهداشت هفته گذشته مجوز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها را صادر کرد که در پی آن تعیین شد تا از ابتدای هفته جاری تزریق واکسن به کارکنان بانک‌ها آغاز شود.

البته در اواخر هفته گذشته همزمان با عید غدیر در جلسه مشترک میان نمایندگان شبکه بانکی، مدیر رفاه کارکنان بانک مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد تا واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی با واکسینه کردن ۱۰۰ نفر از کارکنان شاغل در شعب منتخب بانک‌ها به صورت نمادین آغاز ‌شود.

پس از این موضوع، واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور در استان‌هایی چون مرکزی، کردستان و ... آغاز شد.

اکنون، علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی - در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با هماهنگی بعمل آمده با ریاست شورای هماهنگی بانک‌ها، امور واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در استان تهران به بیمارستان بانک ملی ایران و در مراکز استان‌ها با هماهنگی دبیران کمیسیون‌های هماهنگی استان به درمانگاه‌های بانک ملی مستقر در هر استان واگذار شد.

وی افزود: با همت و برنامه ریزی دبیران کمیسیون‌ها، مدیریت بیمارستان و رئیس دانشکده پرستاری بانک ملی مراکز ۱۷ گانه پیش بینی شده برای تهران تجهیز و آماده ارائه خدمت شده است.

به گفته قیطاسی، بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل بانک در همایش آموزشی حضور داشتند و توسط نمایندگان وزارت بهداشت آموزش لازم را برای امور واکسیناسیون فرا گرفتند که بتوانند از صبح پنجشنبه ۱۴۰۰.۰۵.۱۴ واکسیناسیون کارکنان شاغل بانک‌ها در استان تهران را در مراکز ۱۷ گانه انجام دهند.

وی افزود: کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز چهارشنبه ۱۴۰۰.۰۵.۱۳ برای ثبت نام می‌بایست به وبسایت بیمارستان بانک ملی مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها