رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557535

روایت عارف از دیدار با مهدی کروبی

ساعت ۲۴- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان روز گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

html>

محمدرضا عارف در صفحه اینستاگرام خود روایت دیدارش با مهدی کروبی را با عنوان "دیدار یار" منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

روایت دیدار یار

دیروز توفیق احوالپرسی جناب آقای کروبی نصیبم شد.

سرکار خانم کروبی هم تشریف داشتند.

هرچند آثار جسمی ناشی از تحمل شرایط دشوار طی شده بر چهره این یار دیرین امام و انقلاب هویدا بود.ولی نشاط و امیدواری متعهدانه نسبت به اوضاع کشور کما فی السابق در ذهن و سیمای ایشان بارز بود.

با حافظه قوی و دقت بی نظیر ،سیر تحولات انقلاب از سال٤١تا کنون را تبیین و تحلیل کردند.

مشکلات حاد معیشتی قاطبه مردم،شکاف های مخل به انسجام ملی،کاهش سرمایه اجتماعی و به تبع آن تنزل نقش و اثربخشی اصلاح طلبان طی سال های اخیر با رویکردی آسیب شناسانه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

صرف نظر از آثار و پیامد های یک دست شدن قدرت،ضرورت حسن استفاده از فراغ بال حاصله برای اصلاحات و اصلاح طلبان و باز سازی نظری و رفتاری این جریان که بی تردید تنها بدیل تحقق وحدت ملی و احیاء مناسبات رضایت بخش مردم و حاکمیت ،بر اساس اصول بنیادین انقلاب اسلامی است ،متفقا مورد تاکید قرار گرفت.

همواره باور داشته و دارم درحصر ماندن آقایان:کروبی،مهندس موسوی و سرکار خانم دکتر رهنورد نسبتی با مصالح و منافع ملی ندارد.

مجددا از مراجع عالی مسؤل استدعا می کنم،با پایان دادن به این وضعییت راه گفتگو و تفاهم ملی را فراهم آورند. ان شاءالله

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها