رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557549

زنگ خطر تغییر میزبانی هندبال ایران/ زمان و میزبان قهرمانی زنان آسیا تغییر کرد

ساعت ۲۴-کنفدراسیون هندبال آسیا زمان و میزبان قهرمانی زنان آسیا را تغییر داد که زنگ خطر تغییر میزبانی قهرمانی مردان آسیا تهران را نیز به صدا درآورد.

html>

بر اساس اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که قرار بود از ۱۲ تا ۲۱ شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار شود، به تعویق افتاد.

مسئولان برگزاری مسابقات با توجه به شرایط کرونا و مخالفت دولت کره جنوبی تصمیم گرفتند این مسابقات را در کره لغو کنند. بعد از آن کنفدراسیون هندبال آسیا در سایت رسمی خود اعلام کرد که این رقابت‌ها از ۲۴ شهریور لغایت ۳ مهر ۱۴۰۰ در اردن برگزار خواهد شد.

تیم ملی هندبال زنان ایران هم اکنون جهت شرکت در این رقابت‌ها در چهارمین مرحله اردوی آمادگی خود در تهران به سر می‌برد.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط سخت کرونا در کشورمان، فدراسیون هندبال آسیا زنگ خطر را برای میزبانی ایران هم به صدا درآورد و با اشاره به وضعیت نامطلوب ایران و تاکید بر اینکه کشورمان در سطح آسیا و جهان در شرایط بدی از لحاظ پاندومی کرونا قرار گرفته است، امکان تغییر میزبانی مسابقات وجود دارد که در همین راستا نیز جلسه ویدئو کنفرانس با حضور مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش ایران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری عضو هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد که فدراسیون آسیا با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در ایران، تدوام این وضعیت را منجر به اخذ تصمیم جدی از سوی فدراسیون هندبال این قاره دانست.

پس از ارائه صحبت های معاون وزارت ورزش و همچنین رئیس فدراسیون هندبال ایران و ارائه مطالب ضروری و راهکارها مقرر شد در راستای بررسی مجدد شرایط کشورمان، فدراسیون هندبال آسیا تصمیم گیری در این خصوص را به یک ماه آینده و بررسی مجدد شرایط ایران موکول کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها