رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557550

ورود سازمان بازرسی کل کشور به قراردادهای نجومی در فوتبال/ به برخی بازیکنان حواله فولاد می دهند!

ساعت ۲۴-در نشست روز گذشته سازمان بازرسی با نمایندگان باشگاه های فوتبال تعیین سقف قراردادها مورد بررسی قرار گرفت.

html>

به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در جلسه‌ای با حضور مدیران هفت باشگاه دولتی و صنعتی در سازمان بازرسی کل کشور، موضوع تعیین سقف قراردادها بررسی شد.در این جلسه‌ که به منظور تعیین سقف قرارداد برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال برگزار شد، مدیران‌عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان به همراه مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال حاضر بودند.

مسعود طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با انتقاد از وضعیت قراردادها در باشگاه‌های دولتی و صنعتی گفت: متاسفانه برخی بازیکنان به ازای تنها چند دقیقه بازی در یک فصل مبالغ هنگفت و میلیاردی از باشگاه‌ها دریافت می‌کنند که این وضعیت قابل قبول نیست.

وی افزود: باشگاه‌های دولتی بر اساس قوانین خود عمل می‌کنند لیکن باشگاه‌های صنعتی از آنجا که بخشی از سهام آنها از طریق سهام عدالت متعلق به مردم و بخشی هم متعلق به دولت است لذا مکلف به تامین منافع مردم و دولت هستند و قراردادهای نجومی به حقوق مردم و دولت لطمه می‌زند پس اگر باشگاه‌های دولتی و یا صنعتی بخواهند در عقد یا حتی تمدید قراردادها خارج از عرف عمل کند و رفتار آن‌ها مبتنی بر فعل مجرمانه باشد، قطعا سازمان بازرسی کل کشور به آن موضوع ورود و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در گذشته نیز مواردی در قالب جرم احصا شد که پرونده کیفری آنها به دادسرا ارسال شده و در دست بررسی است.

اشکان میرمحمدی بازرس‌کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با انتقاد از وضعیت قرارداد بازیکنان برخی باشگاه‌های صنعتی، گفت: متاسفانه این باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان خود حواله فولاد می‌دهند.

وی با تاکید بر غیرقانونی بودن این عمل، اظهار داشت: فولاد طبق قانون باید در بورس عرضه شود. مگر اجازه دارند خارج از روال قانونی به باشگاه و یا بازیکن حواله فولاد بدهند؟ لذا اگر با چنین اقداماتی روبرو شویم، به طور قطع به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها