رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557580

تخریب ۲۰ روستای الموت غربی بر اثر سیلاب

ساعت24- مردم بخش الموت غربی خسارات فراوانی دیده‌اند و بسیاری از منازل تخریب شده است و نیازمند کمک دستگاه‌های متولی هستند.

html>

بخشدار الموت غربی قزوین از تخریب ۲۰ روستا و مسدودسازی ۵۰ راه روستایی بر اثر سیل در این بخش خبر داد.

محمدرضا مولایی با اشاره به سیل اخیر در بخش الموت غربی و خسارات وارده به کشاورزان، روستاها و راه‌های روستایی اظهار کرد: در سیل اخیر که بر اثر بارش‌های شدید باران در منطقه الموت غربی رخ داد، حدود ۵۰ راه روستایی در این منطقه مسدود و ۲۰ روستا تخریب شد.

وی افزود: مردم بخش الموت غربی خسارات فراوانی دیده‌اند و بسیاری از منازل تخریب شده است و نیازمند کمک دستگاه‌های متولی هستند.

بخشدار الموت غربی با اشاره به بازدیدهای پیوسته مجموعه بخشداری از روستاهای حاشیه شاهرود و مناطق آسیب‌دیده، تصریح کرد: ما به‌صورت شبانه‌روزی در منطقه و در کنار مردم الموت هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جوی‌ها و کانال‌های آب کشاورزی از بین رفته، بسیاری از باغات، مزارع و شالیزارها آسیب‌دیده و همچنین لوله‌های آب آشامیدنی در روستاها نابودشده است و باید در این حوزه‌ها کار جهادی صورت گیرد تا از مشکلات مردم که ناشی از سیل است کاسته شود.

بخشدار الموت غربی در پایان از مسئولان و دستگاه‌های متولی تقاضا کرد تا نگاه ویژه‌ای به بخش الموت غربی و مردم این بخش داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها